Finnish
Tiimitreenit, itsenäinen työskentely, ryhmätyöskentely, kirjallisuus, oppimistehtävät. (not translated)
Kirjallisuus mm:
Kotler, P., Armstrong, G, Harris, L.C. & Piercy, N. 2013. Principles of Marketing. Pearson. 7th edition. (Kappaleet: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 14, 18, 20)
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 16. uud. p.
Keuruu: Edita. tai uudempi painos.
Pride, W.M.; Ferrel, O.C., Lukas, B.; Schembri, S.; Niininen, O.; & Casidy, R. (2017). Marketing Principles.
Seth Godin: This is marketing
Rauhala, Mervi & Vikström, Tarja: Storytelling työkaluna – Vaikuta tarinoilla bisneksessä
Ruokolainen Pekka: Brändikäsikirja
Ruola, Eka: Markkinoinnin uudet 4 P:tä
Rummukainen, Mikko & Hakola, Ida & Hiila, Ilona: Sisältömarkkinoinnin työkalut
Lillberg, Petteri & Mattila, Riku: Kestävä markkinointi – Ilmastonmuutosopas brändeille, Alma (not translated)
Anu Manner, Tero Lehtinen, Kimmo Aho, Tapu Holttinen, Mikko Pitkänen, Jaana Larsson, Janne Roiha
09.01.2023 - 19.05.2023
01.11.2022 - 05.01.2023
Avoin amk 5 (sis. max-määrään)
Opintojakson arviointimenetelmiä ovat:
Oman osaamisen arviointi käsiteltyyn teemaan liittyen (reflektiopaperi).
Osaamisen arviointi ja opintojakson arvosana perustuvat opintojakson tehtävien perusteella.
Osallistuminen dialogitreeneihin, kirjallinen tehtävä, asiakaskäynnit ja esittely ta-media.fi -sivulle. (not translated)
Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Face-to-face
School of Business