Siirry suoraan sisältöön

International Marketing Communications (5 op)

Toteutuksen tunnus: HL00BD83-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 11.02.2024

Ajoitus

12.02.2024 - 20.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoimintayksikkö

Toimipiste

Pääkampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Liiketalous (AMK)

Opettaja

  • Mari Karjalainen

Ryhmät

  • HTL21S1
    Liiketalouden tutkinto-ohjelma (AMK)
  • HBI24VKK
    Bachelor’s degree in Business Administration, Kedge Business School
  • ZJA24KH
    Avoin AMK, lita
  • HBI24VK
    Bachelor's Degree Programme in International Business, vaihto-opiskelu/Exchange studies
  • HTL21SIY
    Liiketalouden tutkinto-ohjelma (AMK)
  • 15.02.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003
  • 22.02.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003
  • 07.03.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003
  • 14.03.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003
  • 28.03.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003
  • 04.04.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003
  • 11.04.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003
  • 02.05.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003
  • 16.05.2024 08:00 - 09:30, International Marketing Communications HL00BD83-3003

Aika ja paikka

Pääosin luokkaopetus, joitakin luentoja videoluentona.
Opiskelualustana Moodle.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Fill, C. 2013. Marketing Communications. Brands, experiences and participation. 6th ed. Pearson/Prentice Hall
Luentomateriaalit

Additional literature:
De Pelsmacker, P., Geuens, M. ja Van den Bergh, J. 2007. Marketing Communications: A European Perspective. 3rd ed. Prentice-Hall.
Keller, K.L. 2012. Strategic brand management.2nd ed.Harlow, England : New York : Financial Times/Prentice Hall

Opetusmenetelmät

Luennot, ryhmätehtää ja itsenäinen opiskelu.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Tentti pidetään kurssin lopuksi viikolla 19, uusintatentit viikoilla 20 &21

Kansainvälisyys

Asioista keskustellaan monikulttuurisesta näkökulmasta kansainvälisten yritysten tilanteeseen peilaten. Vierailijat kansainvälisistä partneriyliopistoista ovat mahdollisia.

Vaihtoehtoiset suoritustavat

Osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen:
Hyväksilukeminen (korvaaminen ja sisällyttäminen)
Muulla tavoin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen
Opinnollistaminen
Tarkemmat ohjeet löytyvät tutkintosäännöstä ja opinto-oppaasta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot 26 h
Ryhmätethtä 46 h
Itsenäinen opiskelj 63 h
Yhteens' 135 h

Sisällön jaksotus

Alustava suunnitelma
Vk 7 Orientaatio, peruskäsitteet, tiimien muodostus
Vk 8 Integreoitu markkinointiviestinä, ryhmätyön ohjeet
Vk 9 Loma ei luentoja
Vk 10 Markkinointiviestinnän työkakalut
Vk 11 Brändin elementit, nimeäminen ja kulttuuriset seikat
Vk 12 Ei luento.Ostajapersoon finalisointi ja sisällön kartoitus ryhmätehtävänä
Vk 13 Brändi-identiteetti mallit
Vk 14 Ei luentoa. Aikaa tehdä ryhmätyötä.
Vk 15 Ryhmätyöesitykset
Vk 16 Bloggaus ja SEO - videoluento
VK 17 Lehdistötieodote, referenssitarina ja valkoinen paperi
Vk 18 Ei luentoa, aika työstää blogia
Vk 19 Tenttk
Vk 20 Uusintatentti
Vk 21 Uusintatentti

Lisätietoja opiskelijoille

Arvosanan muodostuminen:
Tentti 50 %
Ryhmätyö 40 %
Kirjallinen yksilötyö 10 %
Kaikki osiot tulee läpäistä kokonaisarvosanan saamiseksi.

Arviointiasteikko

0-5