Skip to main content

Customer experience management (5 op)

Toteutuksen tunnus: YT00BO42-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.11.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

12.02.2022 - 15.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

School of Technology

Toimipiste

Main Campus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 40

Koulutus

  • Master's Degree Programme in Business Network Management

Opettaja

  • Janne Hepola
  • Jukka Eerola

Vastuuopettaja

Jukka Eerola

Ryhmät

  • ZJA21STVJ
    Avoin AMK, tekniikka, Verkostojohtaminen
  • ZJA21SSYV
    Avoin AMK, sote, Verkostojohtaminen, YAMK-polku
  • YTV21S1
    Insinööri (ylempi AMK), verkostojohtaminen
  • YSV21S1
    Master's Degree Programme in Business Network Management

Objectives

Kurssin jälkeen opiskelija
i) ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen organisaatioille
ii) tietää, mitä asiakaskokemuksella tarkoitetaan
iii) osaa mitata ja kehittää asiakaskokemusta eri menetelmiä hyväksi käyttäen
iv) tuntee asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja ymmärtää siihen liittyviä haasteita.

Content

Kurssilla tutustutaan monipuolisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen organisaatioissa.

Learning materials and recommended literature

Opintojaksolla käytettävä materiaali kerrotaan opintojakson alkaessa.

Teaching methods

Opetus- ja oppimismenetelminä käytetään luentoja, keskusteluja ja yhdessä tekemistä sekä oppimistehtäviä yksilö- ja ryhmätöinä. Oppimisen tukena käytetään reflektointia ja palautetta.

Practical training and working life connections

Vierailijaluennoitsijoita lähipäivissä.

Exam dates and retake possibilities

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Student workload

Neljä lähipäivää 20 h (2 kontaktipäivää, 2 verkko-opetuspäivää)
Oppimistehtävät 80 h
Muu itsenäinen opiskelu 35 h

Content scheduling

Opintojakso etenee seuraavasti:
1. verkkokontaktipäivä
1. lähipäivä
2. verkkokontaktipäivä
2. lähipäivä

Further information for students

Osaamisen arviointi on kriteeriperusteista ja arvioinnin tekee vastuuopettaja, kun kaikki oppimistehtävät on tehty. Arviointipäätös tehdään asteikolla: hyväksytty/hylätty. Arviointiaineiston muodostavat opintojakson oppimistehtävät.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Evaluation criteria, pass/failed

Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen organisaatiolle strategisena ratkaisuna. Tunnet asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja tunnistat siihen liittyviä haasteita. Osaat mitata asiakaskokemusta eri menetelmiä käyttäen ja hyödyntää mittaustuloksia asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Prerequisites

AMK-tutkinto