Suomi
Kyseessä sähkö- ja automaatiotekniikan opiskelijoille suunnattu toteutus.
Luennot, tiedonhaku ja soveltavat oppimistehtävät. Ongelmalähtöisen oppimisen kautta opiskelijoilla on oppimistehtäviä ratkottavana. Tehtäviä tehdään osin ryhmissä, mutta etätoteutuksessa palautukset ovat yksilökohtaisia.
Kananen, J. 2010. Opinnäytetyön kirjoittamisen käytännön opas. Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 111. (Kirja sisältää laadullisen ja määrällisen tutkimuksen)tai Kananen, J. 2015. Verkkotutkimus opinnäytetyönä. Jyväskylän amk:n julkaisuja 187. ( Kirja sisältää laadullisen ja määrällisen tutkimuksen) taiKananen,J. 2014. Laadullinen tutkimus opinnäytetyönä: miten kirjoitan kvalitatiivisen opinnäytetyön vaihe vaiheelta. Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 148. ja Kananen, J. 2011. Kvantti: Kvantitatiivisen opinnäytetyön kirjoittamisen käytännön opas. Jyväskylän amk:n julkaisuja 118.Kananen, J. 2014. Toimintatutkimus kehittämistutkimuksen muotona.Jyväskylän amk:n julkaisuja 185.Raportointi:Liukko, S. & Perttula, S. 2014. Opinnäytetyön raportointiohje.Jyväskylän ammattikorkeakoulun Avoimet oppimateriaalit -sivusto: http://oppimateriaalit.jamk.fi/raportointiohje/ https://oppimateriaalit.jamk.fi/opinnaytetyo/ Alakohtainen menetelmäkirjallisuus. Ilmoitetaan erikseen.
Olli Väänänen
Pääkampus
28.08.2023 - 25.10.2023
Etäopetus enintään 28 h, etätehtävät ja itseopiskelu 107 h (yht. 135 h)
01.08.2023 - 24.08.2023
0 - 50
Musiikkipedagogi (AMK), Logistiikka (AMK), Toimintaterapeutti (AMK), Kuntoutuksen ohjaaja (AMK), Rakennus- ja yhdyskuntatekniikka (AMK), Palveluliiketoiminta (AMK), Energia- ja ympäristötekniikka (AMK), Sähkö- ja automaatiotekniikka (AMK), Tiimiakatemia (AMK), Kätilö (AMK), Sosionomi (AMK), Konetekniikka (AMK), Tietojenkäsittely (AMK), Tieto- ja viestintätekniikka (AMK), Liiketalous (AMK), Sairaanhoitaja (AMK), Maaseutuelinkeinot (AMK), Fysioterapeutti (AMK)
Lähiopetus, Verkko-opetus
4 op
Liiketoimintayksikkö