Specialization in Branding (10 cr)
Code: HTLM0001-3001
General information
- Enrollment
-
04.01.2021 - 10.01.2021
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
11.01.2021 - 31.07.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 6 cr
- RDI portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- School of Business
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 8
- Degree programmes
- Bachelor's Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Nina Välimäki
- Groups
-
HTL19S1Liiketalous
-
HTLMARMarketing, Business Administration
- Course
- HTLM0001
Evaluation scale
Pass/Fail
Objective
Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.
Content
Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.
Materials
Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.
Completion alternatives
Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.
Student workload
Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.
Qualifications
Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.
Further information
Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat.