Skip to main content

Marketing path (10 cr)

Code: HA00BS51-3001

General information


Timing
28.08.2023 - 18.05.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Face-to-face
Unit
School of Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Teachers
Anu Manner
Kimmo Aho
Tero Lehtinen
Tapu Holttinen
Janne Roiha
Jaana Larsson
Groups
HTA22S1
Tiimiakatemia (AMK)
Course
HA00BS51
No reservations found for realization HA00BS51-3001!

Evaluation scale

0-5

Objective

Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.

Content

Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.

1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat

Qualifications

Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.

Go back to top of page