Siirry suoraan sisältöön

Advanced Content for Games (5 op)

Toteutuksen tunnus: HTGP0490-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2025 - 30.04.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
26.08.2024 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Toimipiste
Pääkampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Bachelor's Degree Programme in Business Information Technology
Opettajat
Risto Koskenkorva
Jere Lamberg
Ilari Miikkulainen
Ryhmät
HTG23S1
Bachelor's Degree Programme in Business Information Technology
Opintojakso
HTGP0490

Toteutuksella on 23 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 86 t 30 min.

Aika Aihe Tila
To 23.01.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
R35AP10 Projektitila TIKO/BIT
To 30.01.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
R35AP10 Projektitila TIKO/BIT
To 06.02.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 13.02.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 20.02.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 06.03.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - Meeting at DGC
Digi & Game center
To 13.03.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 20.03.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 27.03.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 03.04.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 10.04.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 17.04.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
To 24.04.2025 klo 13:15 - 14:45
(1 t 30 min)
PS5 DevKit - support
Ma 02.06.2025 klo 10:30 - 16:00
(5 t 30 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
DGC - Stage
Ti 03.06.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
Jamk's office rooms at DGC
Ke 04.06.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
Jamk's office rooms at DGC
To 05.06.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
Jamk's office rooms at DGC
Pe 06.06.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
Jamk's office rooms at DGC
Ma 09.06.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
Jamk's office rooms at DGC
Ti 10.06.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
Jamk's office rooms at DGC
Ke 11.06.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
Jamk's office rooms at DGC
To 12.06.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
Jamk's office rooms at DGC
Pe 13.06.2025 klo 10:30 - 16:00
(5 t 30 min)
Advanced Content for Games HTGP0490-3004
DGC - Stage
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0-5

Sisällön jaksotus

Kurssin aikataulu riippuu valitusta toteutuksesta.

Tavoitteet

The object of the course
This course concentrates on interesting topical phenomena in the game industry. We are offering various specific tailormade courses during the academic year related e.g., game audio (new audio technologies, middleware), XR-technologies (AR, VR telepresence), game art, programming and game business. The need for this course rises from the need of the game community, game production programme and the stakeholders from the industry

After completing this course, you will learn new game industry competence in an advanced level which is useful in your career within game industry.

Course competences
Game Production Competence

The learning objectives of the course
The content varies and it depends on the resources and needs of the game community. There will be one to two different courses implementations during the academic year and those who have basic or advanced skills and competences in that particular field are able to join the course.

Sisältö

Because of the nature of the course and its alternating topics, the content of the course varies. This course is dedicated to those who are already at a certain level in a specific field and the course is offered not only for the JAMK students but everybody who is motivated, engaged, and has previous skills in the area. The idea is also to support a special advanced community within that particular field to increase crowdsourcing and knowledge sharing among peers.

Oppimateriaalit

Horowitz S. The Essential Guide to Game Audio, 2014
Phillips W. A Composer's Guide to Game Music, 2014

Oppimateriaalit ja suositeltava kirjallisuus perustuvat toteutuksen erikoisalaan.

Opetusmenetelmät

Tämä Advanced Content for Games -kurssin toteutus toteutetaan useana eri toteutuksena eri aikatauluilla.
Tarkista toteutuksen yksityiskohdat opettajalta.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Asiantuntijoiden erityisluentoja aiheesta.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opiskelijat arvioidaan täytäntöönpanon kriteerien perusteella. Arvioinnin yksityiskohdat selvitetään yksityiskohtaisesti kussakin toteutuksessa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Sinulla on oikeus hakea osaamisen tunnistamista ja tunnustamista, jos sinulla on aiemmin hankittua osaamista (esimerkiksi muualla suoritettuja korkeakouluopintoja), joita voidaan katsoa hyväksi nyt suoritettavaan tutkintoon.

Osaamisen tunnistamisessa ja tunnustamisessa on kolme päätapaa: hyväksilukeminen (korvaaminen, sisällyttäminen) ja muulla tavoin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen sekä opinnollistaminen. Lisätietoa JAMKin tutkintosäännössä, luku 17.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kurssin työmäärä on 5 opintopistettä, mikä vastaa 135 työtuntia.

Esitietovaatimukset

Earlier expertise in the specific field related to topic. Academic and/or practical competences. Participants for targeted courses will be found through existing channels of the game community and academic tracks.

Siirry alkuun