Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 cr)
Code: HT00BY97-3001
General information
- Timing
-
28.08.2023 - 31.07.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Unit
- School of Business
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Juuso Hassi
- Groups
-
ZJA23SHT2Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
- Course
- HT00BY97
Evaluation scale
Pass/Fail
Objective
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.
Content
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Location and time
Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.
Materials
Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali
Teaching methods
Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.
Student workload
Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Further information
Avoin amk 10
EduFutura 30