Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 op)
Toteutuksen tunnus: HT00BT78-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
17.04.2023 - 21.04.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
- Opettajat
- Juuso Hassi
- Ryhmät
-
ZJA23KHKKVAvoin AMK, liiketalous, maakunnan korkeakouluviikko
- Opintojakso
- HT00BT78
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.
Sisältö
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.