Siirry suoraan sisältöön

Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 op)

Toteutuksen tunnus: HT00BT78-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
17.04.2023 - 21.04.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
Opettajat
Juuso Hassi
Ryhmät
ZJA23KHKKV
Avoin AMK, liiketalous, maakunnan korkeakouluviikko
Opintojakso
HT00BT78
Toteutukselle HT00BT78-3002 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.

Sisältö

Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.

Siirry alkuun