Siirry suoraan sisältöön

Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen mediaLaajuus (2 op)

Opintojakson tunnus: HT00BT78

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op
Opetuskieli
suomi
Vastuuhenkilö
Aila Ahonen
Juuso Hassi

Osaamistavoitteet

Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.

Sisältö

Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.

Lisätiedot

Opintojakso on osa Urheilijan yhteistyösuhteet -opintojaksoa (HTLMS002) 5 op

Siirry alkuun