Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen mediaLaajuus (2 op)
Opintojakson tunnus: HT00BT78
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 2 op
- Opetuskieli
- suomi
- Vastuuhenkilö
- Aila Ahonen
- Juuso Hassi
Osaamistavoitteet
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.
Sisältö
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Lisätiedot
Opintojakso on osa Urheilijan yhteistyösuhteet -opintojaksoa (HTLMS002) 5 op
- Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media