Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (1 op)
Toteutuksen tunnus: HT00CO64-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
07.04.2025 - 30.07.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Verkko-opetus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
- Opettajat
- Mari Karjalainen
- Ryhmät
-
ZJA25KHAvoin amk, lita
-
ZJM24SHAvoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
-
ZJM25KHKKVAvoin amk, Lita, Keski-Suomen korkeakouluviikko
- Opintojakso
- HT00CO64
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.
Sisältö
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Aika ja paikka
Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.
Oppimateriaalit
Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali
Opetusmenetelmät
Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Lisätiedot
Avoin amk 10
EduFutura 30