Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (1cr)
Code
General information
- Timing
- 07.04.2025 - 30.07.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Mari Karjalainen
- Groups
-
ZJA25KHAvoin amk, lita
-
ZJM24SHAvoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
-
ZJM25KHKKVAvoin amk, Lita, Keski-Suomen korkeakouluviikko
- Course
- HT00CO64
Unfortunately, no reservations were found for the realization Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media HT00CO64-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
Pass/Fail
Objective
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.
Content
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Location and time
Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.
Materials
Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali
Teaching methods
Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.
Student workload
Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Further information
Avoin amk 10
EduFutura 30