Siirry suoraan sisältöön

Vastuullinen markkinointiviestintäLaajuus (5 op)

Tunnus: MM00CJ23

Laajuus

5 op

Vastuuhenkilö

  • Sari-Maarit Peltola,

Osaamistavoitteet

Opintojakson tarkoitus:
Opintojakson tarkoituksena on perehtyä markkinointiviestinnän keinoihin ja brändiajatteluun. Lisäksi tarkoituksena on tarkastella vastuullisen kuluttamisen edistämisestä markkinointiviestinnän avulla.

Osaamiset:
Palveluliiketoiminta
Työelämässä toimiminen
Eettisyys

Opintojakson tavoite:
Sinä hallitset erilaisia markkinointiviestinnän keinoja, tutustut brändiajatteluun ja opit tuottamaan sisältöä sosiaaliseen mediaan. Sinä osaat arvioida markkinointiviestinnän vaikuttavuutta myös vastuullisen kuluttamisen näkökulmasta. Ymmärrät miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinointiviestinnässä

Sisältö

Markkinointiviestinnän keinot

Brändiajattelu

Sisällöntuotanto sosiaalisen median kanaviin

Mainonnan säätely Suomessa

Vastuullisen kuluttamisen edistäminen

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Välttävä 1: Opiskelija osoittaa ohjatusti hallitsevansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä.

Tyydyttävä 2: Opiskelija osoittaa ohjatusti hallitsevansa ja soveltavansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä 3: Opiskelija osoittaa hallitsevansa vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullisen kuluttamisen edistämistä sekä osoittaa jossain määrin kriittistä ja analyyttistä otetta niiden arvioinnin suhteen.

Kiitettävä 4: Opiskelija osoittaa lähes kokonaisvaltaista, kriittistä ja analyyttistä otetta vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullista kuluttamista kohtaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen 5: Opiskelija osoittaa kokonaisvaltaista, kriittistä ja analyyttistä otetta vastuullisen markkinointiviestinnän keinoja, brändiajattelua ja vastuullista kuluttamista kohtaan.