Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiLaajuus (5 op)

Tunnus: HTKA0180

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Anu Manner,
  • Tapu Holttinen,
  • Janne Roiha,
  • Jaana Larsson,
  • Kimmo Aho,

Osaamistavoitteet

Markkinnoinnin koulutusohjelmassa tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.

 

Sisältö

Markkinoinnin koulutusohjelmassa kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.

Ajoitus

15.02.2023 - 20.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoimintayksikkö

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tiimiakatemia (AMK)
Opettaja
  • Anu Manner
  • Tero Lehtinen
  • Kimmo Aho
  • Tapu Holttinen
  • Jaana Larsson
  • Janne Roiha
Ryhmät
  • HTA21S1
    Tiimiakatemia (AMK)

Tavoitteet

Markkinnoinnin koulutusohjelmassa tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.

 

Sisältö

Markkinoinnin koulutusohjelmassa kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.

Arviointiasteikko

0-5

Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 25.08.2022

Ajoitus

29.08.2022 - 15.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoimintayksikkö

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tiimiakatemia (AMK)
Opettaja
  • Anu Manner
  • Tero Lehtinen
  • Kimmo Aho
  • Tapu Holttinen
  • Jaana Larsson
  • Janne Roiha
  • Mikko Pitkänen
Ryhmät
  • HTA20S1
    Tiimiakatemian tutkinto-ohjelma

Tavoitteet

Markkinnoinnin koulutusohjelmassa tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.

 

Sisältö

Markkinoinnin koulutusohjelmassa kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.

Arviointiasteikko

0-5