Musiikki: YKM2018SYA
Opetussuunitelman tunnus: YKM2018SYA
- Tutkintonimike
- Musiikkipedagogi (ylempi AMK)
- Laajuus
- 60 op
- Kesto
- 2 vuotta (60 op)
- Aloituslukukausi
- Syksy 2018
- Opetuskieli
- suomi
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
| Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2018-2019 | 2019-2020 | Syksy 2018 | Kevät 2019 | Syksy 2019 | Kevät 2020 | 1. / 2018 | 2. / 2018 | 3. / 2019 | 4. / 2019 | 5. / 2019 | 1. / 2019 | 2. / 2020 | 3. / 2020 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| YKMP7Z-1008 |
UUSIUTUVA PEDAGOGIIKKA
(Valitaan kaikki ) |
20 | ||||||||||||||
| YKMP0100 | Toiminnallinen ryhmäpedagogiikka | 10 | 10 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | 2.5 | 2.5 | |||||||
| YKMP0200 | Musiikkikasvatusteknologia | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||
| YKMP0300 | Oppimisen pelillistäminen | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||
| YZZT0Z-1143 |
TUTKIMUS- JA KEHITTÄMISTOIMINTA
(Valitaan kaikki ) |
15 | ||||||||||||||
| YZZT0901 | Työelämän tutkiva kehittäminen | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||
| YZZT0701 | Laadullinen tutkimus | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||
| YZZT0800 | Määrällinen tutkimus | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | 2.5 | 2.5 | |||||||||
| YSZY1Z-1083 |
OPINNÄYTETYÖ
(Valitaan kaikki ) |
30 | ||||||||||||||
| YSZSZ100 | YAMK-opinnäytetyö, osa 1 | 10 | 10 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | 2.5 | 2.5 | |||||||
| YSZYZ100 | YAMK-opinnäytetyö, osa 2 | 20 | 20 | 6.7 | 13.3 | 6.7 | 6.7 | 6.7 | ||||||||
| YTZZ0601 | Kypsyysnäyte | 0 | ||||||||||||||
| YZZZYZ-1090 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan kaikki ) |
30 | ||||||||||||||
| YSJA0300 | Projektijohtaminen ja palvelumuotoilu | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | 2.5 | 2.5 | |||||||||
| YHLH100 | Moninaisuus ja kompleksisuus johtamisessa | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
| YMRJ2100 | Muutoksen johtaminen | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
| YHIHV300 | Grand Study Tour, San José | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
| YHIHV320 | JAMK Leadership Programme in Silicon Valley, USA | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
| YSJZV100 | Yritystoimintaa kehittävät opinnot | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
| Yhteensä | 60 | 45 | 50 | 20 | 25 | 16.7 | 33.3 | 10 | 10 | 10 | 15 | 0 | 16.7 | 21.7 | 11.7 |
YAMK: Musiikkipedagogi 2018-2019
|
Uusiutuvan musiikkipedagogiikan asiantuntijaosaaminen
Opiskelija |
| Toiminnallinen ryhmäpedagogiikka |
| Musiikkikasvatusteknologia |
| Oppimisen pelillistäminen |
| Projektijohtaminen ja palvelumuotoilu |
| Moninaisuus ja kompleksisuus johtamisessa |
| Grand Study Tour, San José |
| JAMK Leadership Programme in Silicon Valley, USA |
| Yritystoimintaa kehittävät opinnot |
| Luokittelemattomat |
| Työelämän tutkiva kehittäminen |
| Laadullinen tutkimus |
| Määrällinen tutkimus |
| YAMK-opinnäytetyö, osa 1 |
| YAMK-opinnäytetyö, osa 2 |
| Kypsyysnäyte |
| Muutoksen johtaminen |
Opintojen tyyppi (YAMK)
YAMK: JAMKin yhteiset osaamiset 2017-2018
|
Kansainvälisyysosaaminen
- viestii taitavasti toisella kotimaisella ja vähintään yhdellä vieraalla kielellä työtehtävissään ja toiminnan kehittämisessä sekä kansainvälisissä yhteyksissä |
| Moninaisuus ja kompleksisuus johtamisessa |
| Grand Study Tour, San José |
| JAMK Leadership Programme in Silicon Valley, USA |
|
Oppimisen taidot
- arvioi ja kehittää monipuolisesti ja tavoitteellisesti asiantuntijuuttaan ja on valmis jatkuvaan oppimiseen |
| Toiminnallinen ryhmäpedagogiikka |
| Laadullinen tutkimus |
| Määrällinen tutkimus |
| YAMK-opinnäytetyö, osa 1 |
| Projektijohtaminen ja palvelumuotoilu |
| Moninaisuus ja kompleksisuus johtamisessa |
| Grand Study Tour, San José |
| JAMK Leadership Programme in Silicon Valley, USA |
| Yritystoimintaa kehittävät opinnot |
|
Tiedonhallintaosaaminen
- kartuttaaa, käsittelee ja tuottaa uutta tietoa ja uudistaa toimintatapoja yhdistäen myös eri alojen osaamista |
| Työelämän tutkiva kehittäminen |
| Laadullinen tutkimus |
| Määrällinen tutkimus |
| YAMK-opinnäytetyö, osa 1 |
| Projektijohtaminen ja palvelumuotoilu |
|
Työelämäosaaminen
- soveltaa alansa ammattieettisiä periaatteita sekä kestävän kehityksen mukaisia työ- ja toimintatapoja |
| Työelämän tutkiva kehittäminen |
| YAMK-opinnäytetyö, osa 2 |
| Projektijohtaminen ja palvelumuotoilu |
| Moninaisuus ja kompleksisuus johtamisessa |
| Muutoksen johtaminen |
| Yritystoimintaa kehittävät opinnot |
|
Viestintäosaaminen
- viestii hyvin suullisesti ja kirjallisesti äidinkielellään erilaisissa työympäristöissä |
| Musiikkikasvatusteknologia |
| Oppimisen pelillistäminen |
| Työelämän tutkiva kehittäminen |
| Laadullinen tutkimus |
| Määrällinen tutkimus |
| YAMK-opinnäytetyö, osa 1 |
| YAMK-opinnäytetyö, osa 2 |
| Kypsyysnäyte |
|
Yrittäjyysosaaminen
- työskentee itsenäisesti ja yhteistoiminnallisesti alan vaativissa asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä |
| YAMK-opinnäytetyö, osa 2 |
| Grand Study Tour, San José |
| JAMK Leadership Programme in Silicon Valley, USA |
| Yritystoimintaa kehittävät opinnot |
| Luokittelemattomat |
| Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) |
|---|---|---|
| YKMP7Z-1008 |
UUSIUTUVA PEDAGOGIIKKA
(Valitaan kaikki ) |
20 |
| YKMP0100 | Toiminnallinen ryhmäpedagogiikka | 10 |
| YKMP0200 | Musiikkikasvatusteknologia | 5 |
| YKMP0300 | Oppimisen pelillistäminen | 5 |
| YZZT0Z-1143 |
TUTKIMUS- JA KEHITTÄMISTOIMINTA
(Valitaan kaikki ) |
15 |
| YZZT0901 | Työelämän tutkiva kehittäminen | 5 |
| YZZT0701 | Laadullinen tutkimus | 5 |
| YZZT0800 | Määrällinen tutkimus | 5 |
| YSZY1Z-1083 |
OPINNÄYTETYÖ
(Valitaan kaikki ) |
30 |
| YSZSZ100 | YAMK-opinnäytetyö, osa 1 | 10 |
| YSZYZ100 | YAMK-opinnäytetyö, osa 2 | 20 |
| YTZZ0601 | Kypsyysnäyte | 0 |
| YZZZYZ-1090 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan kaikki ) |
30 |
| YSJA0300 | Projektijohtaminen ja palvelumuotoilu | 5 |
| YHLH100 | Moninaisuus ja kompleksisuus johtamisessa | 5 |
| YMRJ2100 | Muutoksen johtaminen | 5 |
| YHIHV300 | Grand Study Tour, San José | 5 |
| YHIHV320 | JAMK Leadership Programme in Silicon Valley, USA | 5 |
| YSJZV100 | Yritystoimintaa kehittävät opinnot | 5 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.