Siirry suoraan sisältöön

Kundservice på svenskaLaajuus (5 op)

Tunnus: HBCR2110

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • roo.SV

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa palvelulla asiakasta erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa kohdekielellä. Hän osaa omaan alaansa liittyvää terminologiaa ja fraaseja. Hän selviää liikeviestintä- ja asiakaspalvelutilanteissa ja osaa esim. kertoa ja neuvotella tuotteesta / palvelusta, hinnoista, alennuksista, maksutavoista, toimituksista ja hoitaa reklamaatiotilanteet asianmukaisesti.
Opiskelija osaa hoitaa erilaisia järjestelyitä koskien vierailuja, tapaamisia, messuja, matkoja ja toimia oikealla tavalla näissä tilanteissa kohdekielellä.
Opiskelija osaa huolehtia esim. yritysvieraista ja esitellä yritystä ja sen tiloja.

Sisältö

Esim. suullisia ja kirjallisia asiakaspalvelutilanteita, tuote- ja yritysesittelyharjoituksia, neuvottelutilanteiden harjoittelua ja mahdollisten ongelmatilanteiden (esim. reklamaatiotilanteet) ratkaisemista, oman alan terminologian ja fraasien harjoittelua. Opiskelijoiden toiveita kysytään ennen opintojakson alkua ja sisältöä voidaan muokata toiveiden mukaan.

Esitietovaatimukset

Eurooppalaisen viitekehyksen taitotaso B1

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Ammattikorkeakoulututkinnon ja ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon tuottaman osaamisen yleiset kriteerit ovat web-sivuilla (http://www.jamk.fi/opiskelijoille/opinto-opas).
Oppimistulokset arvioidaan suhteessa opintojakson osaamistavoitteisiin. Mikäli opetussuunnitelmassa ei toisin määrätä, hyväksytyt opintosuoritukset arvioidaan viisiportaisella asteikolla: 5 (erinomainen), 4 (kiitettävä), 3 (hyvä), 2 (tyydyttävä) ja 1 (välttävä).Opintojakson suoritus on 0 ( hylätty), mikäli opiskelija ei saavuta opintojakson läpäisylle asetettuja minimitavoitteita. Erikoistapauksissa opintojakson arviointi voidaan suorittaa asteikolla hyväksytty/hylätty. Merkintätapana hyväksytylle suoritukselle on S ja hylätylle 0.
Opintojakson arviointikriteerit kerrotaan tarkemmin jakson ensimmäisillä kokoontumiskerroilla.