Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5op)

Opintojakson tunnus: HTBP0070

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tutustuu markkinoinnin perusteisiin sekä kuluttajan että yrityksen näkökulmasta. Opintojaksolla käydään läpi markkinoinnin asema yrityksen toiminnassa, markkinoinnin liittyminen liikeideaan ja toiminta-ajatukseen, analyysityökalut ja niiden käyttö, kuluttajakäyttäytyminen sekä markkinoinnin erityiskysymyksiä

Sisältö

Asiakassuuntainen markkinointi, sen osa-alueet ja merkitys yrityksen toiminnalle, markkinoinnin liittyminen liikeideaan ja toiminta-ajatukseen, analyysien käyttö markkinoinnin suunnittelussa, sidosryhmä-ajattelu, ja markkinoinnin erityispiirteet.

Esitietovaatimukset

-

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

o kiitettävä (5)
o hyvä (3-4)
o tyydyttävä (1-2)

Siirry alkuun