Markkinoinnin perusteet (5op)
Opintojakson tunnus: HTBP0070
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija tutustuu markkinoinnin perusteisiin sekä kuluttajan että yrityksen näkökulmasta. Opintojaksolla käydään läpi markkinoinnin asema yrityksen toiminnassa, markkinoinnin liittyminen liikeideaan ja toiminta-ajatukseen, analyysityökalut ja niiden käyttö, kuluttajakäyttäytyminen sekä markkinoinnin erityiskysymyksiä
Sisältö
Asiakassuuntainen markkinointi, sen osa-alueet ja merkitys yrityksen toiminnalle, markkinoinnin liittyminen liikeideaan ja toiminta-ajatukseen, analyysien käyttö markkinoinnin suunnittelussa, sidosryhmä-ajattelu, ja markkinoinnin erityispiirteet.
Esitietovaatimukset
-
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
o kiitettävä (5)
o hyvä (3-4)
o tyydyttävä (1-2)