Siirry suoraan sisältöön

Saavutettavuus markkinointiviestinnässäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: MZMH0300

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
englanti
suomi
Vastuuhenkilö
Petra Blinnikka

Osaamistavoitteet

Opintojakson aikana arvioit ja kehität matkailualan yrityksesi markkinointiviestinnän saavutettavuutta, pääkohteena yrityksesi verkkosivujen ja -palveluiden saavutettavuus.
• Ymmärrät mitä on digitaalinen saavutettavuus.
• Osaat analysoida digitaalisten sisältöjen ja markkinointiviestintäkanavien saavutettavuutta.
• Osaat suunnitella ja toteuttaa yrityksesi digitaalista markkinointiviestintää saavutettavuuden periaatteiden mukaisesti, erilaisten asiakaskohderyhmien tarpeet huomioiden.
• Osaat tunnistaa ja huomioida saavutettavuuden digitaalisissa myyntikanavissa.

Sisältö

• Saavutettavuus ja asiakastarpeet
• Saavutettavuus verkkosivuilla
• Tiedostojen saavutettavuus
• Videot ja sosiaalinen media

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Tällä opintojaksolla arvioidaan saavutettavuusosaamista. Oppimisprosessin arvioinnin välineitä ovat oppimistehtävät ja itsearviointi. Osaamisen arviointi on kriteeriperusteista ja arviointipäätöksen tekee opintojakson kouluttaja, kun kaikki oppimistehtävät on tehty. Arviointipäätös tehdään asteikolla: hyväksytty / hylätty.
Saavutettavuusosaaminen hyväksytään, kun arviointiaineisto osoittaa, että opiskelija ymmärtää, mitä digitaalinen saavutettavuus on ja osaa arvioida yrityksen digitaalisen markkinointiaineiston saavutettavuutta.

Lisätiedot

Koulutus on osa Esteettömän matkailun koulutuskokonaisuutta

Siirry alkuun