Pelikehityksen teknologiat (8op)
Toteutuksen tunnus: HTP10800-0K0I1
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 8 op
- Lähiosuus
- 8 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
Toteutukselle Pelikehityksen teknologiat HTP10800-0K0I1 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Opiskelija tuntee pelikehitykseen liittyviä käsitteitä ja hallitsee opintojaksolla käytettävien kehitysvälineiden perusominaisuudet. Opiskelija pystyy itsenäisesti opiskelemaan kehitysvälineen ominaisuuksia syvällisemmin. Opiskelija pystyy tuottamaan pienen pelin tai peliprototyypin.
Sisältö
- Peliohjelmointiin liittyvät käsitteet ja tekniikat
- Pelikehitys Unityllä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
o Kiitettävä (5): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet ja pystyy itsenäisesti laajentamaan osaamistaan. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti tietotaitoaan soveltaen luoda toimivan ja pelattavan pelin.
o Hyvä (3-4): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet. Opiskelija osaa tietotaitoaan soveltaen luoda pelattavan pelin tai pitkälle viedyn peliprototyypin.
o Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee kehitysvälineen perustoiminnallisuudet. Opiskelija osaa tuottaa yksinkertaisen pelin tai peliprototyypin.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet. Opiskelija osaa tietotaitoaan soveltaen luoda pelattavan pelin tai pitkälle viedyn peliprototyypin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet ja pystyy itsenäisesti laajentamaan osaamistaan. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti tietotaitoaan soveltaen luoda toimivan ja pelattavan pelin.
Esitietovaatimukset
Tietokoneen käyttötaito, ohjelmointi, C#