Rakenteellinen paloturvallisuus (3 op)
Toteutuksen tunnus: TRYF1082-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
03.08.2020 - 30.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
31.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologiayksikkö
- Toimipiste
- Pääkampus
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Paikat
- 0 - 45
- Koulutus
- Rakennus- ja yhdyskuntatekniikka (AMK)
- Opettajat
- Pekka Lähdesmäki
- Vastuuopettaja
- Pekka Lähdesmäki
- Ryhmät
-
TRY19S1Rakennus- ja yhdyskuntatekniikka
- Opintojakso
- TRYF1082
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa rakenteellista paloturvallisuutta koskevat määräykset ja ohjeet ja niiden soveltamisen uudis- ja korjausrakennushankkeissa sekä työmaiden paloturvallisuuteen vaikuttavia tekijöitä. Sekä perusteet rakennusten käyttöturvallisuusmääräyksistä.
Sisältö
Rakenteelliset paloturvallisuus määräykset ja ohjeet. työmaiden paloturvallisuusohjeet. Rakennuksen käyttöturvallisuus.
Oppimateriaalit
Lainsäädäntö
Viranomaisten ja teollisuuden ohjeet
Ilmoitetaan luentojen aikana
Opetusmenetelmät
- Luennot / Verkkoluennot,
- Harjoitustyöt / Oppimistehtävät,
- jne.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Vierailut
Vierailevat luennoitsijat
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Sovitaan opintojakson ensimmäisellä tunnilla.
Kansainvälisyys
Lectures will be given also in english if more than 3 exchange students
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opinnollistaminen moduulikuvauksessa esitetyllä tavalla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
- Luennot 40 h
- Itsenäinen työskentely 40 h
( sisältäen mm: harjoitustyöt, kotitehtävät, tenttiin valmistautuminen)
- Yhteensä 80 h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Approved practical works.
Written exams, minimum requirement 40% of points.
Attendance requirement 80%.
Esitietovaatimukset
Talonrakennustekniikan perusteet
Lisätiedot
Arviointimenetelmät:
- Tentti
- Harjoitustyö / Oppimistehtävät,
Arviointi on osaamistavoitteisiin pohjautuvaa, laadullista ja kriteeriperusteista. Opiskelijan itsearvioinnilla on tärkeä rooli arvioinnissa.
Ks. myös Arviointi