Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä palveluohjaus (5 op)

Toteutuksen tunnus: EKSKZ209-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
31.08.2020 - 11.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointiyksikkö
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
Opettajat
Tuija Ketola
Teppo Karapalo
Vastuuopettaja
Teppo Karapalo
Ryhmät
EKS20KAPE
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
Opintojakso
EKSKZ209
Toteutukselle EKSKZ209-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Erikoistuja
1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuo-toisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvis-tamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa

Sisältö

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Hyväksytty

Opiskelija tunnistaa sote-alan tulevaisuuden muutoksen suunnat. Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti APESTEK–analyysia ja tuottaa kuvauksen valitsemansa yksikön tai organisaation toimintaympäristössä tapahtuvista muutoksista eri näkökulmista ja laajalla perspektiivillä.
Opiskelija perustelee tekemiään havaintojaan.
Opiskelija pystyy tuottamaan valitsemastaan eettisestä teemasta sisällöllisesti ja rakenteellisesti loogisen tekstin.
Opiskelija pystyy kirjoittamaan sanomansa ymmärrettävästi ja perustellen.

Hylätty

Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.

Siirry alkuun