Socially and Ethically Effective Case Management (5 cr)
Code: EKSKZ209-3001
General information
- Timing
-
31.08.2020 - 11.12.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Face-to-face
- Unit
- School of Health and Social Studies
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 20
- Degree programmes
- Professional Specialisation Education
- Teachers
- Tuija Ketola
- Teppo Karapalo
- Teacher in charge
- Teppo Karapalo
- Groups
-
EKS20KAPEAsiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
- Course
- EKSKZ209
Evaluation scale
Pass/Fail
Objective
Erikoistuja
1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuo-toisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvis-tamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa
Content
- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä
Assessment criteria, satisfactory (1)
Hyväksytty
Opiskelija tunnistaa sote-alan tulevaisuuden muutoksen suunnat. Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti APESTEK–analyysia ja tuottaa kuvauksen valitsemansa yksikön tai organisaation toimintaympäristössä tapahtuvista muutoksista eri näkökulmista ja laajalla perspektiivillä.
Opiskelija perustelee tekemiään havaintojaan.
Opiskelija pystyy tuottamaan valitsemastaan eettisestä teemasta sisällöllisesti ja rakenteellisesti loogisen tekstin.
Opiskelija pystyy kirjoittamaan sanomansa ymmärrettävästi ja perustellen.
Hylätty
Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.