Skip to main content

Socially and Ethically Effective Case Management (5 cr)

Code: EKSKZ209-3001

General information


Timing
31.08.2020 - 11.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Face-to-face
Unit
School of Health and Social Studies
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 20
Degree programmes
Professional Specialisation Education
Teachers
Tuija Ketola
Teppo Karapalo
Teacher in charge
Teppo Karapalo
Groups
EKS20KAPE
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
Course
EKSKZ209
No reservations found for realization EKSKZ209-3001!

Evaluation scale

Pass/Fail

Objective

Erikoistuja
1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuo-toisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvis-tamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa

Content

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Assessment criteria, satisfactory (1)

Hyväksytty

Opiskelija tunnistaa sote-alan tulevaisuuden muutoksen suunnat. Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti APESTEK–analyysia ja tuottaa kuvauksen valitsemansa yksikön tai organisaation toimintaympäristössä tapahtuvista muutoksista eri näkökulmista ja laajalla perspektiivillä.
Opiskelija perustelee tekemiään havaintojaan.
Opiskelija pystyy tuottamaan valitsemastaan eettisestä teemasta sisällöllisesti ja rakenteellisesti loogisen tekstin.
Opiskelija pystyy kirjoittamaan sanomansa ymmärrettävästi ja perustellen.

Hylätty

Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.

Go back to top of page