Siirry suoraan sisältöön

Finnish 3 (5 op)

Toteutuksen tunnus: BI00CQ07-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.09.2024 - 18.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
TA94 - Kielikeskus
Toimipiste
Pääkampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 30
Opettajat
Tiina Autio
Opintojakso
BI00CQ07

Toteutuksella on 14 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 35 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 02.09.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 09.09.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 16.09.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 23.09.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 30.09.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 07.10.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 21.10.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 28.10.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35D148 Business cafe (aik)
Ma 04.11.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 11.11.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 18.11.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 25.11.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 02.12.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Ma 09.12.2024 klo 13:15 - 15:45
(2 t 30 min)
Finnish 3 BI00CQ07-3002
R35F205 Oppimistila (aik)
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

You will learn the essential parts of the Finnish language structure (verb tenses, sentence structure, noun declination). You can communicate in familiar everyday life situations (e.g. shopping, offices). You can describe your own area of studies and tell about your home country and background.  You will be introduced to the typical features of the Finnish communication culture and education system and self-study methods.

You can understand simplified conversation concerning topics of personal importance. You can open and close a brief dialogue. Pronunciation is comprehensible. You can retrieve information from simple texts with the help of a dictionary. You can write a simple record-style description of their own life. You are aware of the differences between formal and informal language registers.

Sisältö

You will learn to

- understand and use everyday expressions in familiar situations, e.g. shopping
- describe your background and career
- describe and discussing about your own home country.

You will study

- reading and listening comprehension
- self-oriented language learning outside the classroom
- language learning strategies
- communication culture in Finland.

Aika ja paikka

Kuten aikataulussa

Opetusmenetelmät

Oppitunnit, oppimistehtävät

Kansainvälisyys

Opiskeluryhmä on kansainvälinen ja oppimissisältöjä verrataan opiskelijoiden omaan kieleen ja kulttuuriin.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppitunnit 25–30 h

Oppimistehtävät, kotitehtävät ja ryhmätyö 20–25 h

Itsenäinen opiskelu 70–75 h

Tentit 10 h

Yhteensä 135 h

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

You understand discussions on familiar topics when standard Finnish and ordinary vocabulary are used. You can take part in conversations on familiar topics of personal importance. You can understand simple texts with the help of a dictionary. You can write a brief description of a topic related to your own life. You recognise the differences between formal and informal language registers.

Esitietovaatimukset

Jamk Finnish 2 or equal skills.

Lisätiedot

Jatkuva arviointi, itsearviointi

Arviointi on osaamistavoitteisiin pohjautuvaa, laadullista ja kriteeriperusteista

Siirry alkuun