Skip to main content

Marketing path (10 cr)

Code: HA00BS51-3002

General information


Timing
26.08.2024 - 18.05.2026
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Face-to-face
Unit
School of Business
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Teachers
Anu Manner
Tero Lehtinen
Kimmo Aho
Tapu Holttinen
Jaana Larsson
Janne Roiha
Groups
HTA23S1
Tiimiakatemia (AMK)
Course
HA00BS51
No reservations found for realization HA00BS51-3002!

Evaluation scale

0-5

Objective

Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.

Content

Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.

1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat

Materials

Ohjelman edellyttämä etukäteen luettava kirjallisuus ja ohjelman aikana luettava suositeltava kirjallisuus ja muut lähteet määritetään ennen ohjelman alkamista.

Qualifications

Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.

Go back to top of page