Markkinoijan tie (10 op)
Toteutuksen tunnus: HA00BS51-3002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
26.08.2024 - 18.05.2026
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Tiimiakatemia (AMK)
Opettaja
- Anu Manner
- Tero Lehtinen
- Kimmo Aho
- Tapu Holttinen
- Jaana Larsson
- Janne Roiha
Ryhmät
-
HTA23S1Tiimiakatemia (AMK)
Tavoitteet
Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.
Sisältö
Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.
1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Ohjelman edellyttämä etukäteen luettava kirjallisuus ja ohjelman aikana luettava suositeltava kirjallisuus ja muut lähteet määritetään ennen ohjelman alkamista.
Arviointiasteikko
0-5
Esitietovaatimukset
Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.