Erilaiset rakennustyypit korjausrakentamisessa (2 op)
Toteutuksen tunnus: TR00CQ55-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
02.05.2025 - 14.11.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Verkko-opetus
- Yksikkö
- Teknologiayksikkö
- Toimipiste
- Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Opettajat
- Janne Koskenkorva
- Antti Kauppinen
- Ryhmät
-
ZJAJ25KTVKR2Avoin amk, tekn, Jotpa, Vastuullinen korjausrakentaminen
- Opintojakso
- TR00CQ55
Toteutuksella on 2 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 4 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 14.08.2025 klo 14:00 - 16:00 (2 t 0 min) |
TR00CQ55-3003 Erilaiset rakennustyypit korjausrakentamisessa |
|
To 28.08.2025 klo 14:00 - 16:00 (2 t 0 min) |
Erilaiset rakennustyypit korjausrakentamisessa TR00CQ55-3003 |
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Opiskelija tunnistaa eri aikakausien rakennuksia ja niissä käytettyjä tyypillisiä rakenteita. Opiskelija tuntee eri aikakausien riskirakenteita. Opiskelijalle muodostuu kokonaiskuva aikakausien rakennuksista ja niiden tyypillisistä rakenteista.
Sisältö
Vanhat rakennukset ja rakenneratkaisut, riskirakenteet
Tämä opintojakso on 2op laajuinen osa opintojaksosta TR00CF93 Korjausrakentamisen perusteet, 5op
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla on 2 webinaaria Zoom verkkoympäristössä erillisen suunnitelman mukaisesti.
Webinaarien lisäksi toteutuksella tehdään oppimistehtäviä.
Opintojaksolla käytettävä materiaali löytyy verkko-oppimisympäristöstä.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tällä toteutuksella ei ole tenttiä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
- Webinaarit 4 h
- Itsenäinen työskentely 50 h
( sisältäen mm: harjoitustyöt ja oppimistehtävät)
- Yhteensä 54 h
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty: Opiskelija tietää ja tunnistaa opintojakson osaamistavoitteissa kuvatut asiat ja hän osaa suorittaa opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset tehtävät:
Lisätiedot
Arviointimenetelmät:
- Harjoitustyö / Oppimistehtävät,
- Itsearviointi
Arviointi on osaamistavoitteisiin pohjautuvaa ja laadullista. Opiskelijan itsearvioinnilla on tärkeä rooli arvioinnissa.