Siirry suoraan sisältöön

Advanced Content for Games (5 op)

Toteutuksen tunnus: HTGP0490-3005

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
25.08.2025 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Toimipiste
Pääkampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 30
Koulutus
Bachelor's Degree Programme in Business Information Technology
Opettajat
Kalle Raijonkari
Ilari Miikkulainen
Ryhmät
HTG23S1
Bachelor's Degree Programme in Business Information Technology
Opintojakso
HTGP0490
Toteutukselle HTGP0490-3005 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0-5

Sisällön jaksotus

Kurssin aikataulu riippuu valitusta toteutuksesta.

Tavoitteet

The object of the course
This course concentrates on interesting topical phenomena in the game industry. We are offering various specific tailormade courses during the academic year related e.g., game audio (new audio technologies, middleware), XR-technologies (AR, VR telepresence), game art, programming and game business. The need for this course rises from the need of the game community, game production programme and the stakeholders from the industry

After completing this course, you will learn new game industry competence in an advanced level which is useful in your career within game industry.

Course competences
Game Production Competence

The learning objectives of the course
The content varies and it depends on the resources and needs of the game community. There will be one to two different courses implementations during the academic year and those who have basic or advanced skills and competences in that particular field are able to join the course.

Sisältö

Because of the nature of the course and its alternating topics, the content of the course varies. This course is dedicated to those who are already at a certain level in a specific field and the course is offered not only for the JAMK students but everybody who is motivated, engaged, and has previous skills in the area. The idea is also to support a special advanced community within that particular field to increase crowdsourcing and knowledge sharing among peers.

Oppimateriaalit

Horowitz S. The Essential Guide to Game Audio, 2014
Phillips W. A Composer's Guide to Game Music, 2014

Oppimateriaalit ja suositeltava kirjallisuus perustuvat toteutuksen erikoisalaan.

Opetusmenetelmät

Tämä Advanced Content for Games -kurssin toteutus toteutetaan useana eri toteutuksena eri aikatauluilla.
Tarkista toteutuksen yksityiskohdat opettajalta.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Asiantuntijoiden erityisluentoja aiheesta.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opiskelijat arvioidaan täytäntöönpanon kriteerien perusteella. Arvioinnin yksityiskohdat selvitetään yksityiskohtaisesti kussakin toteutuksessa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Sinulla on oikeus hakea osaamisen tunnistamista ja tunnustamista, jos sinulla on aiemmin hankittua osaamista (esimerkiksi muualla suoritettuja korkeakouluopintoja), joita voidaan katsoa hyväksi nyt suoritettavaan tutkintoon.

Osaamisen tunnistamisessa ja tunnustamisessa on kolme päätapaa: hyväksilukeminen (korvaaminen, sisällyttäminen) ja muulla tavoin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen sekä opinnollistaminen. Lisätietoa JAMKin tutkintosäännössä, luku 17.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kurssin työmäärä on 5 opintopistettä, mikä vastaa 135 työtuntia.

Esitietovaatimukset

Earlier expertise in the specific field related to topic. Academic and/or practical competences. Participants for targeted courses will be found through existing channels of the game community and academic tracks.

Siirry alkuun