Skip to main content

Encountering and Instructing a Child with Special Needs (5cr)

Code

General information


Enrollment
01.10.2025 - 11.01.2026
Registration for the implementation has begun.
Timing
15.01.2026 - 08.05.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Institution
Karelia University of Applied Sciences, Verkossa
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100

Unfortunately, no reservations were found for the realization Encountering and Instructing a Child with Special Needs C-02469-SS10059-3009. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation methods and criteria

Opintojakso tehtävät arvioidaan hyväksytty / täydennettävä / hylätty asteikolla.

Evaluation scale

Approved/Rejected

Objective

Opintojakson jälkeen osaat: - määritellä mitä erityistä tukea tarvitsevalla lapsella ja erityisellä tuella tarkoitetaan - kuvailla erilaisia erityisen tuen ilmenemismuotoja - nimetä erilaisia erityisen tuen palveluja - havainnollistaa millaisia asioita on huomioitava kohdattaessa erityistä tukea tarvitseva lapsi ja suunnitella hänen tarpeitaan vastaavaa toimintaa.

Content

Opintojaksolla perehdyt seuraaviin teemoihin: - erityinen tuki - lapsen kasvun, kehityksen ja oppimisen tuen tarpeet - erityistä tukea tarvitsevan lapsen kohtaaminen ja ohjaaminen - erityisen tuen toteutusmuodot ja palvelut

Location and time

Opintojakson suorittaminen tapahtuu Karelian Moodle-oppimisympäristössä aikavälillä 15.1. - 8.5.2025.

Materials

Oppimateriaalit löytyvät Moodlesta.

Teaching methods

Opintojakson suorittaminen tapahtuu itsenäisenä opiskeluna omaan tahtiin Karelian moodle-oppimisympäristössä. Aluksi perehdyt opiskeltaviin teemoihin materiaalien avulla ja suoritat niihin liittyvät tehtävät (tentti, mind map ja huoneetaulu). Sen jälkeen laadit case-raportin, jossa tarkastelet oppimisia asioita tapauskuvauksen näkökulmasta.

Student workload

Opintojakson laajuus on 5 op = 135 h opiskelijan työtä.

Go back to top of page