Emotions and user experience (2cr)
Code
General information
- Enrollment
- 02.12.2024 - 04.08.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.01.2025 - 17.08.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 100
- Course
- C-10126-YL00CX08
Unfortunately, no reservations were found for the realization Emotions and user experience C-10126-YL00CX08-3005. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
Approved/Failed
Content scheduling
OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti
Objective
Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä
Content
Tämä kurssi tarjoaa näkökulman siihen, miten tunteet vaikuttavat asiakkaiden päätöksiin ja yritysten menestykseen. Opit ymmärtämään tunteiden roolin asiakaskokemuksessa, henkilöstön merkityksen tunnekokemuksen rakentamisessa sekä keinoja tunteiden mittaamiseen. Kurssi antaa työkaluja arvioida tunteiden merkitystä erottautua kilpailijoista ja ennakoida tunteiden merkitystä tulevaisuuden liiketoiminnassa.
Location and time
Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.
Materials
Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.
Teaching methods
Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti
International connections
Moodle
Student workload
2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä
Qualifications
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.