Markkinoijan tie (10op)
Toteutuksen tunnus: HA00BS51-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 26.08.2024 - 18.05.2026
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Tiimiakatemia (AMK)
- Opettajat
- Anu Manner
- Tero Lehtinen
- Kimmo Aho
- Tapu Holttinen
- Jaana Larsson
- Janne Roiha
- Ryhmät
-
HTA23S1Tiimiakatemia (AMK)
- Opintojakso
- HA00BS51
Toteutukselle Markkinoijan tie HA00BS51-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.
Toteutustavat
10 valmennuspäivää (orientaatiopäivä, 3 pv/moduli x 3 modulia ja päätösseminaari) ja käytännön markkinointityö. Jokaisesta modulista laaditaan reflektiopaperi. Lisäksi jokaisessa modulissa on erityinen esitehtävä liittyen modulin teemaan. Koko opintojaksosta laaditaan laaja reflektiopaperi, ”Major Paper”.
Sisältö
Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.
1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat
Oppimateriaalit
Ohjelman edellyttämä etukäteen luettava kirjallisuus ja ohjelman aikana luettava suositeltava kirjallisuus ja muut lähteet määritetään ennen ohjelman alkamista.
Esitietovaatimukset
Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.