Siirry suoraan sisältöön

Markkinoijan tie (10op)

Toteutuksen tunnus: HA00BS51-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
26.08.2024 - 18.05.2026
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Tiimiakatemia (AMK)
Opettajat
Anu Manner
Tero Lehtinen
Kimmo Aho
Tapu Holttinen
Jaana Larsson
Janne Roiha
Ryhmät
HTA23S1
Tiimiakatemia (AMK)
Opintojakso
HA00BS51

Toteutukselle Markkinoijan tie HA00BS51-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.

Toteutustavat

10 valmennuspäivää (orientaatiopäivä, 3 pv/moduli x 3 modulia ja päätösseminaari) ja käytännön markkinointityö. Jokaisesta modulista laaditaan reflektiopaperi. Lisäksi jokaisessa modulissa on erityinen esitehtävä liittyen modulin teemaan. Koko opintojaksosta laaditaan laaja reflektiopaperi, ”Major Paper”.

Sisältö

Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.

1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat

Oppimateriaalit

Ohjelman edellyttämä etukäteen luettava kirjallisuus ja ohjelman aikana luettava suositeltava kirjallisuus ja muut lähteet määritetään ennen ohjelman alkamista.

Esitietovaatimukset

Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.

Siirry alkuun