Cross reality with Unreal 4 (10 op)
Toteutuksen tunnus: HT00BC53-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
03.08.2020 - 30.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
07.09.2020 - 31.05.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Verkko-opetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 100
- Koulutus
- Tietojenkäsittely (AMK)
- Opettajat
- Niko Kiviaho
- Peter Ciszek
- Ryhmät
-
ZJA20SHXRAvoin amk, LITA, XR-kehittäjä
- Opintojakso
- HT00BC53
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Students learn to develop and deploy cross reality applications by using Unreal 4 engine. Also, students understand overall requirements for virtual, augmented and mixed reality development.
Sisältö
Blueprint-visualscripting
Materials, PBR
Particles
Content pipelines
AR, VR, MR
C++ in UE4 environment
Opetusmenetelmät
Online learning. In this implementation there is also a small group (max 15) of students studying full-time in class-room. Theory (daily) will be broadcasted live using Zoom. The feed is also recorded and disseminated through Moodle LMS.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
No exams in this course.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
You have the right to apply for recognition of your studies if you have prior learning (e.g. university studies completed elsewhere) that can be accredited towards the degree you are currently completing.
The recognition of prior learning is possible in three primary ways: accreditation (replacement or inclusion), recognition of informal learning and studification. More precise info: JAMK Degree Regulations, section 17.