Business Creativity (3 op)
Toteutuksen tunnus: YH00CL16-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.04.2025 - 30.04.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
02.06.2025 - 19.06.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Toimipiste
- Pääkampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 50
- Opettajat
- Blair Baldwin
- Ryhmät
-
ZJK25KHKorkeakoulujen välinen yhteistyö, LITA
-
ZJA25KHAvoin amk, lita
-
HBI25VKSSLike's Summer School 2025 (Bachelor's)
- Opintojakso
- YH00CL16
Toteutuksella on 6 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 16 t 30 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 03.06.2025 klo 12:45 - 15:30 (2 t 45 min) |
Business Creativity YH00CL16-3004 |
R35G201
Oppimistila
|
To 05.06.2025 klo 12:45 - 15:30 (2 t 45 min) |
Business Creativity YH00CL16-3004 |
R35F207
Oppimistila
|
Ma 09.06.2025 klo 12:45 - 15:30 (2 t 45 min) |
Business Creativity YH00CL16-3004 |
R35F207
Oppimistila
|
Ke 11.06.2025 klo 12:45 - 15:30 (2 t 45 min) |
Business Creativity YH00CL16-3004 |
R35F207
Oppimistila
|
Ma 16.06.2025 klo 12:45 - 15:30 (2 t 45 min) |
Business Creativity YH00CL16-3004 |
R35F207
Oppimistila
|
Ke 18.06.2025 klo 12:45 - 15:30 (2 t 45 min) |
Business Creativity YH00CL16-3004 |
R35F207
Oppimistila
|
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
This course introduces the importance of creativity to your career. The course will provide the fundamentals of learning to be creative as an individual and working in a team. The main skills of creativity will be explained and practiced. The innovation of creativity will be applied through the introduction of design thinking and students will collaborate in teams to create their own unique concept for a new service or product The delivery of this course will be done through experiential learning and throughout the course, the importance of technology in the delivery and marketing of services is emphasized.
Upon completion of this course students will be able to:
1. Explain the importance of creativity to your business career.
2. Understand and apply a creative planning model to assess a problem or opportunity and develop a prototype as a solution.
3. Understand the creative design process and apply it to create solutions to challenges and opportunities across all forms of business organizations.
4. Utilize a design thinking framework for the creation of a new service or product.
Sisältö
Brain Games
Development of a Creative Concept
Research of a Creative Concept
Pitching a Creative Concept
Aika ja paikka
maanantai 2. kesäkuuta - keskiviikko 18. kesäkuuta, 2025
Kouluttajasi ilmoittaa luokka-ajat ja -paikat.
Kaikki luokat pidetään kasvotusten Rajakadun kampuksella.
Oppimateriaalit
Kouluttajasi laatimat materiaalit tarjotaan Moodlessa kurssia varten.
Opetusmenetelmät
Tällä kurssilla tutustutaan luovuuden merkitykseen urallasi. Kurssilla opitaan luovuuden perusteet yksilönä ja tiimityöskentelyssä. Kurssilla selitetään ja harjoitellaan luovuuden tärkeimpiä taitoja. Luovuuden innovatiivisuutta sovelletaan ottamalla käyttöön muotoiluajattelu, ja opiskelijat tekevät yhteistyötä tiimeissä luodakseen oman ainutlaatuisen konseptinsa uudelle palvelulle tai tuotteelle Kurssin toteutus tapahtuu kokemuksellisen oppimisen kautta, ja koko kurssin ajan korostetaan teknologian merkitystä palvelujen tarjoamisessa ja markkinoinnissa.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Kurssi soveltuu erinomaisesti opiskelijoille, jotka pyrkivät uralle liikkeenjohdon, ihmissuhteiden, suhdetoiminnan, markkinoinnin, mainonnan, mediakehityksen ja opetuksen parissa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei
Kansainvälisyys
Tämä kurssi tarjotaan osana Jamk Summer School in Leadership -kurssia: A Nordic Experience. Siihen osallistuu 150 opiskelijaa eri puolilta maailmaa, ja se tarjoaa suomalaisille opiskelijoille ja vaihto-opiskelijoille erinomaisen kansainvälisen opiskelijaverkoston.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kesäkoulu on maanantaista 2. kesäkuuta keskiviikkoon 18. kesäkuuta asti.
Lisätietoja on osoitteessa:
https://www.jamk.fi/en/apply-to-jamk/jamk-summer-school/summer-school-in-leadership-a-nordic-experience
Kouluttajasi ilmoittaa luokka-ajat ja -paikat.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Sufficient (1) Knowledge and Understanding: The student demonstrates basic conceptual knowledge. The fundamental course frameworks have been generally understood. The student demonstrates passable command of the essential aspects of the Dynamic Creativity Management field.
Intellectual Skills: The student is able to somehow interpret dynamic creativity management issues and address rudimentary challenges. The student is able to support his/her argumentation using academic literature at a basic level.
Satisfactory (2) Knowledge and Understanding: The student demonstrates acceptable conceptual knowledge. The central course frameworks have been generally understood. The student demonstrates sufficient command of the Dynamic Creativity Management field.
Intellectual Skills: The student is able to interpret dynamic creativity management issues at a superficial level. The student possesses limited analytical skills, assessing uncomplicated challenges, and incorporating limited perspectives. The student reviews relevant academic literature satisfactorily.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Good (3) Knowledge and Understanding: The student demonstrates fairly good conceptual knowledge. The central course frameworks have been considerably well understood. The student displays a reasonable command of the Dynamic Creativity Management field.
Intellectual Skills: The student is able to interpret and analyse properly dynamic creativity management issues and challenges arising from several perspectives. The student reviews relevant academic literature moderately well.
Very good (4) Knowledge and Understanding: The student demonstrates substantial conceptual knowledge. The central course frameworks have been understood thoroughly. The student displays a high command of the Dynamic Creativity Management field.
Intellectual Skills: The student is able to interpret and analyse with considerable depth dynamic creativity management issues and challenges arising from multiple perspectives. The student reviews skillfully relevant academic literature.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Excellent (5) Knowledge and Understanding: The student demonstrates solid conceptual knowledge in the area. The central course frameworks have been understood with great clarity and precision. The student displays a very high command of the Dynamic Creativity Management field.
Intellectual Skills: The student is able to interpret and analyze in depth dynamic creativity management related issues and challenges arising from multiple perspectives. The student reviews relevant academic literature with excellence.
Esitietovaatimukset
None
Lisätiedot
Kurssin tuotettavat tulokset, jotka arvioidaan ja painotetaan seuraavasti, ovat seuraavat:
Luova konsepti (ryhmämerkintä) .5
Konseptin esittely (ryhmäpiste) .2
Konseptin esittely (henkilökohtainen arvosana) .3
Yhteensä 1,0
Arviointimenettely
Opiskelijan arviointiperusteet: Kukin opiskelija arvioidaan asteikolla 1-5 alla esitetyllä tavalla.
Riittävä 1
Tieto ja ymmärrys: Opiskelija pystyy osoittamaan teoreettiset ja käsitteelliset perustiedot. Keskeiset käsitteet on määritelty epämääräisesti. Opiskelija pystyy osoittamaan, että hän hallitsee aihealueen keskeiset käsitteet.
Siirrettävät taidot: Opiskelijan kyky kommunikoida englanniksi sekä suullisesti että kirjallisesti on hyvin rajallinen, eikä hän pysty laatimaan ja esittämään raportteja tehokkaasti.
Tyydyttävä 2
Tietämys ja ymmärtäminen: Opiskelija pystyy antamaan jonkin verran näyttöä teoreettisista ja käsitteellisistä tiedoistaan. Keskeiset käsitteet on määritelty osittain. Opiskelija tuntee aihealueen vain pintapuolisesti.
Siirrettävät taidot: Opiskelija osaa viestiä englanniksi sekä suullisesti että kirjallisesti vähäisessä määrin ja osaa laatia ja esittää raportteja hyvin.
Hyvä 3
Tietämys ja ymmärtäminen: Opiskelija tuntee kansainväliseen markkinointiviestintään liittyvät teoreettiset ja käsitteelliset viitekehykset. Keskeiset käsitteet on määritelty hyvin. Opiskelija hallitsee aihealueen hyvin.
Siirrettävät taidot: Opiskelija osaa viestiä englanniksi sekä suullisesti että kirjallisesti ja osaa laatia ja esittää raportteja asianmukaisesti.
Erittäin hyvä 4
Tietämys ja ymmärtäminen: Opiskelija osoittaa vankkaa ja oikeaa teoreettista ja käsitteellistä tietämystä. Keskeiset käsitteet on määritelty tarkasti. Opiskelija hallitsee aihealueen hyvin.
Siirrettävät taidot: Opiskelijalla on erittäin hyvät taidot kommunikoida tehokkaasti englannin kielellä sekä suullisesti että kirjallisesti ja hän osaa laatia ja esittää raportteja erittäin hyvin.
Kiitettävä 5
Tietämys ja ymmärtäminen: Opiskelija osoittaa teoreettisen ja käsitteellisen tietämyksensä yksityiskohtaisesti. Keskeiset käsitteet on määritelty tarkasti. Opiskelija hallitsee aihealueen selkeästi.
Siirrettävät taidot: Opiskelijalla on kehittyneet taidot kommunikoida tehokkaasti englannin kielellä sekä suullisesti että kirjallisesti ja hän osaa laatia raportteja ja esittää ne sujuvasti.