MarketingLaajuus (5 cr)
Code: HTKA0180
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Responsible person
- Anu Manner
- Tapu Holttinen
- Janne Roiha
- Jaana Larsson
- Kimmo Aho
Objective
Markkinnoinnin koulutusohjelmassa tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.
Content
Markkinoinnin koulutusohjelmassa kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.
Timing
15.02.2023 - 20.05.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Face-to-face
Unit
School of Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Teachers
- Anu Manner
- Tero Lehtinen
- Kimmo Aho
- Tapu Holttinen
- Jaana Larsson
- Janne Roiha
Groups
-
HTA21S1Tiimiakatemia (AMK)
Objectives
Markkinnoinnin koulutusohjelmassa tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.
Content
Markkinoinnin koulutusohjelmassa kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.
Evaluation scale
0-5
Enrollment
01.08.2022 - 25.08.2022
Timing
29.08.2022 - 15.12.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Face-to-face
Unit
School of Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Teachers
- Anu Manner
- Tero Lehtinen
- Kimmo Aho
- Tapu Holttinen
- Jaana Larsson
- Janne Roiha
- Mikko Pitkänen
Groups
-
HTA20S1Tiimiakatemian tutkinto-ohjelma
Objectives
Markkinnoinnin koulutusohjelmassa tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.
Content
Markkinoinnin koulutusohjelmassa kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.
Evaluation scale
0-5