Kätilö: Päivätoteutus
Tunnus: SOK2021KS
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2020-2021 | 2021-2022 | 2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | Kevät 2021 | Syksy 2021 | Kevät 2022 | Syksy 2022 | Kevät 2023 | Syksy 2023 | Kevät 2024 | Syksy 2024 | Kevät 2025 | 2. / 2021 | 3. / 2021 | 1. / 2021 | 2. / 2022 | 3. / 2022 | 1. / 2022 | 2. / 2023 | 3. / 2023 | 1. / 2023 | 2. / 2024 | 3. / 2024 | 1. / 2024 | 2. / 2025 | 3. / 2025 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SOK2021KS-1005 |
FUTURE FACTORY
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 43) |
5 - 43 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZPP0740 | JAMK InnoFlash | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
ZZPP0750 | Yrittäjyys | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
ZZVZ0400 | Esihautomo | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZVZ0450 | Hautomo | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZVZ0250 | Demola Project | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZYVZ0400 | Vuosi Yrittäjänä | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZWZ0150 | DreamUp-projektikurssi | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZYVZ0200 | Unelmat+Inspiraatio! | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZVV0420 | Luo oma kesäduunisi | 1 - 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
SOK2021KS-1006 |
OPISKELU- JA TYÖHYVINVOINTI
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 48) |
5 - 48 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZPP0520 | Osaajana kehittyminen | 5 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0.5 | 0.5 | ||||||||||||||||||
SZZZ1910 | Opiskelijan hyvinvointi ja elämäntaidot | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZZ30500 | Life balance - tasapainoa elämään | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
BI00BB51 | Sujuvuutta opiskeluun, opiskelukirjoittaminen | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
BI00BB52 | Sujuvuutta opiskeluun, opiskelutekniikat | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
BI00BB50 | Sujuvuutta opiskeluun, kielenhuollon kertaus | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZAJ0200 | Opiskelijatutorointi | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZAJ0550 | Monimuototutorointi | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZAJ0400 | Mentorointi | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZEJ0100 | Löydä oma liikuntamuotosi | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZAJ0100 | Opiskelija aktiivina JAMKissa | 5 - 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZK02Z-1006 |
TUTKIMUKSELLINEN KEHITTÄMISTOIMINTA
(Valitaan kaikki ) |
20 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZPP0620 | Kehittämis- ja tutkimustoiminta | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||
ZZOA0120 | Opinnäytetyö, AMK | 15 | 15 | 10 | 5 | 10 | 5 | |||||||||||||||||||||||
ZZOA0220 | Kypsyysnäyte, AMK | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZB02Z-1008 |
KIELET JA VIESTINTÄ
(Valitaan kaikki ) |
11 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZPC0220 | Työelämän englanti | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
ZZPC0320 | Työelämän ruotsi | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||||||
ZZPC0420 | Työelämän viestintä | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
SZY20Z-1002 |
HOITOTYÖTÄ TUKEVAT MONITIETEELLISET OPINNOT
(Valitaan kaikki ) |
22 | ||||||||||||||||||||||||||||
ZZPP0420 | ICT-valmiudet | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
SZYY2010 | Farmakologia | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2011 | Anatomia ja fysiologia | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2012 | Lääketiede | 5 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0.5 | 0.5 | ||||||||||||||||||
SZZZ2000 | Sosiaali- ja terveysalan asiakkuus ja palvelujärjestelmät | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
SZY21Z-1002 |
HOITOTYÖN PERUSTEET
(Valitaan kaikki ) |
25 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZYY2013 | Näyttöön perustuva hoitotyö | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2014 | Terveyden edistäminen ja ohjaaminen | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2015 | Hoitotyön auttamismenetelmät | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2021 | Gerontologinen hoitotyö | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2016 | Rokottaminen | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2017 | Lääkehoito | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
SZYYW201 | Hoitotyön perusteiden orientoiva harjoittelu | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||
SZYYW202 | Hoitotyön perusteiden harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SZY22Z-1002 |
SISÄTAUTIEN HOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
20 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZYY2018 | Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2019 | Sisä- ja syöpätautien hoitotyö | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||
SZYYW203 | Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||
SZYYW204 | Sisätautien hoitotyön harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SZY23Z-1002 |
AKUUTTI JA PERIOPERATIIVINEN HOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
19 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZYY2020 | Akuutti ja perioperatiivinen hoitotyö | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2026 | Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||
SZYYW205 | Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
SZYYW206 | Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SZY24Z-1002 |
PERHE- JA YHTEISÖHOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
30 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZYY2022 | Äitiys- ja naisen hoitotyö | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2023 | Lasten ja nuorten hoitotyö | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2027 | Cultural nursing | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
SZYYW207 | Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
SZYYW208 | Lasten hoitotyön harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SLSSW201 | Äitiyshoitotyön harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SLSSW202 | Naistentautien hoitotyön kirurginen harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SZY25Z-1002 |
MIELENTERVEYS-, PÄIHDE- JA KRIISIHOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
12 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZYY2024 | Mielenterveys- ja päihdehoitotyö | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||||||
SZYY2025 | Mielenterveys-, päihde- ja kriisihoitotyön orientoiva harjoittelu | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||
SZYYW209 | Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SOK20Z-1001 |
SEKSUAALI- JA LISÄÄNTYMISTERVEYTTÄ EDISTÄVÄ KÄTILÖTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
24 | ||||||||||||||||||||||||||||
SLSS2010 | Raskaana olevan naisen ja perheen kätilötyö | 4 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||
SLSS2011 | Synnyttävän naisen ja perheen kätilötyö | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | ||||||||||||||||||||||
SLSS2012 | Synnyttäneen naisen ja perheen kätilötyö sekä varhainen vuorovaikutus | 5 | 4 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||
SLSS2013 | Naisen hoitotyö ja seksuaaliterveyden edistäminen | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0.5 | 0.5 | 1 | 1 | |||||||||||||||||
SLSS2014 | Kätilötyötä tukevat lääketieteelliset opinnot | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | ||||||||||||||||||||||
SOK21Z-1001 |
KÄTILÖTYÖN ASIANTUNTIJUUS JA KEHITTÄMINEN
(Valitaan kaikki ) |
12 | ||||||||||||||||||||||||||||
SLSS2015 | Kätilön ammattiin kasvu | 2 | 1 | 1 | 1 | 0.5 | 0.5 | 1 | 0.5 | 0.5 | ||||||||||||||||||||
SLSS2016 | Kätilötyön kehittäminen | 5 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | |||||||||||||||||||||||
SZYY2028 | Työyhteisötaidot ja tiimin johtaminen | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||
SOK22Z-1001 |
KÄTILÖTYÖN HARJOITTELU
(Valitaan kaikki ) |
60 | ||||||||||||||||||||||||||||
SLSSW203 | Raskaana olevan naisen ja perheen kätilötyön harjoittelu | 22 | 11 | 11 | 6 | 5 | 11 | 6 | 5 | 11 | ||||||||||||||||||||
SLSSW204 | Synnyttävän naisen ja perheen kätilötyön harjoittelu | 26 | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | ||||||||||||||||||||||
SLSSW205 | Synnyttäneen perheen kätilötyön harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SLSSW206 | Naistentautien hoitotyön harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
SOK2021KS-1004 |
CAMPUSONLINE AMK
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 0) |
0 | ||||||||||||||||||||||||||||
SOK2021KS-1008 |
EDUFUTURA AMK
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 20) |
0 - 20 | ||||||||||||||||||||||||||||
SOK2021KS-1009 |
METODIOPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 15) |
0 - 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZ00BB95 | Tiedot, taidot ja metodit | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZ00BB97 | Kvantitatiivinen tutkimus | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZ00BB96 | Kvalitatiivinen tutkimus | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZ00BB98 | Tutkiva kehittäminen | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
VAPAAZ-1715 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 5) |
5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||
SZ00BB55 | Digitaalinen turvallisuus ja kyberuhat terveysalalla | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZ00BB70 | Rokotusosaamisen syventävät opinnot | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||
SHZE1500 | Vapaasti valittavat opinnot | 5 - 10 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZ00BB68 | Seksuaaliterveyden edistäminen | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
SOSS2025 | Vahvistuva vanhemmuus | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZZZ1921 | Lapset puheeksi -menetelmä perheiden asiakkuuksissa | 3 - 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
SZZZ1538 | Läheisväkivallan ennaltaehkäisy | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Yhteensä | 270 | 35 | 66 | 66 | 64 | 32 | 35 | 30 | 36 | 31 | 35 | 32 | 32 | 18.5 | 13.5 | 21 | 14 | 30 | 27.5 | 8.5 | 31 | 22.5 | 12.5 | 32 | 31 | 1 | 18.5 | 13.5 | 0 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
Opintojen tyyppi (AMK)
AMK: JAMKin yhteiset työelämäosaamiset 2020-2022
AMK: Sairaanhoitaja 2020-2024
Kliininen osaaminen
Opiskelija |
Farmakologia |
Anatomia ja fysiologia |
Lääketiede |
Lääkehoito |
Hoitotyön perusteiden orientoiva harjoittelu |
Hoitotyön perusteiden harjoittelu |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyö |
Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Sisätautien hoitotyön harjoittelu |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu |
Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu |
Lasten hoitotyön harjoittelu |
Äitiyshoitotyön harjoittelu |
Naistentautien hoitotyön kirurginen harjoittelu |
Mielenterveys-, päihde- ja kriisihoitotyön orientoiva harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu |
Näyttöön perustuva toiminta ja päätöksenteko-osaaminen
Opiskelija |
Lääketiede |
Näyttöön perustuva hoitotyö |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Lääkehoito |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyö |
Sisätautien hoitotyön harjoittelu |
Akuutti ja perioperatiivinen hoitotyö |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Äitiys- ja naisen hoitotyö |
Lasten ja nuorten hoitotyö |
Cultural nursing |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyö |
Ohjaus- ja vuorovaikutusosaaminen sekä omahoidon tukeminen
Opiskelija |
Sosiaali- ja terveysalan asiakkuus ja palvelujärjestelmät |
Terveyden edistäminen ja ohjaaminen |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Hoitotyön perusteiden harjoittelu |
Sisätautien hoitotyön harjoittelu |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu |
Cultural nursing |
Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu |
Äitiyshoitotyön harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu |
Potilasturvallisuus- ja laadunvarmistusosaaminen
Opiskelija |
Farmakologia |
Gerontologinen hoitotyö |
Lääkehoito |
Hoitotyön perusteiden orientoiva harjoittelu |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet |
Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Akuutti ja perioperatiivinen hoitotyö |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu |
Lasten ja nuorten hoitotyö |
Lasten hoitotyön harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu |
Työyhteisötaidot ja tiimin johtaminen |
Sairaanhoitajan eettinen osaaminen
Opiskelija |
Kehittämis- ja tutkimustoiminta |
Opinnäytetyö, AMK |
Sosiaali- ja terveysalan asiakkuus ja palvelujärjestelmät |
Näyttöön perustuva hoitotyö |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Gerontologinen hoitotyö |
Rokottaminen |
Hoitotyön perusteiden harjoittelu |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyö |
Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Lasten hoitotyön harjoittelu |
Naistentautien hoitotyön kirurginen harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyö |
Mielenterveys-, päihde- ja kriisihoitotyön orientoiva harjoittelu |
Terveyden edistämisen osaaminen
Opiskelija |
Terveyden edistäminen ja ohjaaminen |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Rokottaminen |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyö |
Äitiys- ja naisen hoitotyö |
Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu |
Äitiyshoitotyön harjoittelu |
Naistentautien hoitotyön kirurginen harjoittelu |
Luokittelemattomat |
JAMK InnoFlash |
Yrittäjyys |
Esihautomo |
Hautomo |
Demola Project |
Vuosi Yrittäjänä |
DreamUp-projektikurssi |
Unelmat+Inspiraatio! |
Luo oma kesäduunisi |
Osaajana kehittyminen |
Opiskelijan hyvinvointi ja elämäntaidot |
Life balance - tasapainoa elämään |
Sujuvuutta opiskeluun, opiskelukirjoittaminen |
Sujuvuutta opiskeluun, opiskelutekniikat |
Sujuvuutta opiskeluun, kielenhuollon kertaus |
Opiskelijatutorointi |
Monimuototutorointi |
Mentorointi |
Löydä oma liikuntamuotosi |
Opiskelija aktiivina JAMKissa |
Kypsyysnäyte, AMK |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
ICT-valmiudet |
Raskaana olevan naisen ja perheen kätilötyö |
Synnyttävän naisen ja perheen kätilötyö |
Synnyttäneen naisen ja perheen kätilötyö sekä varhainen vuorovaikutus |
Naisen hoitotyö ja seksuaaliterveyden edistäminen |
Kätilötyötä tukevat lääketieteelliset opinnot |
Kätilön ammattiin kasvu |
Kätilötyön kehittäminen |
Raskaana olevan naisen ja perheen kätilötyön harjoittelu |
Synnyttävän naisen ja perheen kätilötyön harjoittelu |
Synnyttäneen perheen kätilötyön harjoittelu |
Naistentautien hoitotyön harjoittelu |
Tiedot, taidot ja metodit |
Kvantitatiivinen tutkimus |
Kvalitatiivinen tutkimus |
Tutkiva kehittäminen |
Digitaalinen turvallisuus ja kyberuhat terveysalalla |
Rokotusosaamisen syventävät opinnot |
Vapaasti valittavat opinnot |
Seksuaaliterveyden edistäminen |
Vahvistuva vanhemmuus |
Lapset puheeksi -menetelmä perheiden asiakkuuksissa |
Läheisväkivallan ennaltaehkäisy |
AMK: Kätilö 2021-2024
AMK: Sosiaali- ja terveysalan yhteinen osaaminen 2020-2024