Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 op)
Toteutuksen tunnus: HT00BT78-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
05.09.2022 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Verkko-opetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
- Opettajat
- Juuso Hassi
- Ryhmät
-
ZJA22SHKALAAvoin amk, lita Kalajoen lukio - (YTOL)
-
ZJA22SHAvoin AMK, lita
-
ZJA23KHEFAvoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
-
ZJA23KHT2Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (2. aste)
- Opintojakso
- HT00BT78
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.
Sisältö
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Aika ja paikka
Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.
Oppimateriaalit
Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali
Opetusmenetelmät
Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Lisätiedot
Avoin amk 20
EduFutura 20