Siirry suoraan sisältöön

Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 op)

Toteutuksen tunnus: HT00BT78-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
05.09.2022 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Verkko-opetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
Opettajat
Juuso Hassi
Ryhmät
ZJA22SHKALA
Avoin amk, lita Kalajoen lukio - (YTOL)
ZJA22SH
Avoin AMK, lita
ZJA23KHEF
Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
ZJA23KHT2
Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (2. aste)
Opintojakso
HT00BT78
Toteutukselle HT00BT78-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.

Sisältö

Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.

Aika ja paikka

Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.

Oppimateriaalit

Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali

Opetusmenetelmät

Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.

Lisätiedot

Avoin amk 20
EduFutura 20

Siirry alkuun