Siirry suoraan sisältöön

Kuluttajatuntemus palvelualan menestystekijäksi (5op)

Opintojakson tunnus: YMPA1010

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tunnistaa muuttuvan toimintaympäristön ja kuluttajaryhmien erilaisten tarpeiden palveluliiketoiminnalle antamat mahdollisuudet. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen taustalla vaikuttavia tekijöitä ja osaa hankkia tietoa kuluttajien käyttäytymisestä. Opiskelija ymmärtää kuluttajajuridiikan merkityksen yrityksen ja kuluttajan kannalta. Hän osaa arvioida kuluttajaviestintää ja kykenee soveltamaan kuluttajaviestintää tehokkaasti.

Sisältö

Tulevaisuuden toimintaympäristö
Kuluttajakäyttäytyminen ja sen ennakointi
Kuluttajajuridiikka
Kuluttajaviestintä kansainvälistyvässä työyhteisössä

Esitietovaatimukset

AMK-tutkinto

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kirjallisen oppimistehtävän, vertaisarvioinnin ja itsearvioinnin arviointikriteerit on kuvattu erillisessä lomakkeessa.

Siirry alkuun