Skip to main content

Asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: YT00BO42-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.11.2022 - 05.01.2023

Ajoitus

12.02.2023 - 30.04.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologiayksikkö

Toimipiste

Pääkampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 35

Koulutus

  • Verkostojohtaminen, teknologia (YAMK)

Opettaja

  • Jukka Eerola

Vastuuopettaja

Jukka Eerola

Ryhmät

  • YSV22S1
    Sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK, verkostojohtaminen
  • ZJAYSV22S1
    Avoin AMK, sote, Verkostojohtaminen, YAMK-polku
  • YTV22S1
    Insinööri (ylempi AMK), verkostojohtaminen
  • ZJAYTV22S1
    Avoin amk, Verkostojohtaminen, insinööri, YAMK
  • ZJA22STVEJ
    Avoin amk, Verkostojohtaminen, Monimuoto

Objectives

Kurssin jälkeen opiskelija
i) ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen organisaatioille
ii) tietää, mitä asiakaskokemuksella tarkoitetaan
iii) osaa mitata ja kehittää asiakaskokemusta eri menetelmiä hyväksi käyttäen
iv) tuntee asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja ymmärtää siihen liittyviä haasteita.

Content

Kurssilla tutustutaan monipuolisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen organisaatioissa.

Learning materials and recommended literature

Opintojaksolla käytettävä materiaali kerrotaan opintojakson alkaessa.

Teaching methods

Opetus- ja oppimismenetelminä käytetään luentoja, keskusteluja ja yhdessä tekemistä sekä oppimistehtäviä yksilö- ja ryhmätöinä. Oppimisen tukena käytetään reflektointia ja palautetta.

Practical training and working life connections

Mahdollisia vierailijaluennoitsijoita lähipäivissä.

Student workload

Neljä lähipäivää 20 h (2 kontaktipäivää, 2 verkko-opetuspäivää)
Tehtävät 80h
Muu itsenäinen opiskelu 35 h

Content scheduling

Opintojakso etenee seuraavasti:
1. lähipäivä
1. verkkokontaktipäivä
2. verkkokontaktipäivä
2. lähipäivä

Further information for students

Osaamisen arviointi on kriteeriperusteista ja arvioinnin tekee vastuuopettaja, kun kaikki oppimistehtävät on tehty. Arviointipäätös tehdään asteikolla: hyväksytty/hylätty. Arviointiaineiston muodostavat opintojakson oppimistehtävät.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Evaluation criteria, pass/failed

Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen organisaatiolle strategisena ratkaisuna. Tunnet asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja tunnistat siihen liittyviä haasteita. Osaat mitata asiakaskokemusta eri menetelmiä käyttäen ja hyödyntää mittaustuloksia asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Prerequisites

AMK-tutkinto