Asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: YT00BO42-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.11.2022 - 05.01.2023
Ajoitus
12.02.2023 - 30.04.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologiayksikkö
Toimipiste
Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 35
Koulutus
- Verkostojohtaminen, teknologia (YAMK)
Opettaja
- Jukka Eerola
Vastuuopettaja
Jukka Eerola
Ryhmät
-
YSV22S1Sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK, verkostojohtaminen
-
ZJAYSV22S1Avoin AMK, sote, Verkostojohtaminen, YAMK-polku
-
YTV22S1Insinööri (ylempi AMK), verkostojohtaminen
-
ZJAYTV22S1Avoin amk, Verkostojohtaminen, insinööri, YAMK
-
ZJA22STVEJAvoin amk, Verkostojohtaminen, Monimuoto
Objectives
Kurssin jälkeen opiskelija
i) ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen organisaatioille
ii) tietää, mitä asiakaskokemuksella tarkoitetaan
iii) osaa mitata ja kehittää asiakaskokemusta eri menetelmiä hyväksi käyttäen
iv) tuntee asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja ymmärtää siihen liittyviä haasteita.
Content
Kurssilla tutustutaan monipuolisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen organisaatioissa.
Learning materials and recommended literature
Opintojaksolla käytettävä materiaali kerrotaan opintojakson alkaessa.
Teaching methods
Opetus- ja oppimismenetelminä käytetään luentoja, keskusteluja ja yhdessä tekemistä sekä oppimistehtäviä yksilö- ja ryhmätöinä. Oppimisen tukena käytetään reflektointia ja palautetta.
Practical training and working life connections
Mahdollisia vierailijaluennoitsijoita lähipäivissä.
Student workload
Neljä lähipäivää 20 h (2 kontaktipäivää, 2 verkko-opetuspäivää)
Tehtävät 80h
Muu itsenäinen opiskelu 35 h
Content scheduling
Opintojakso etenee seuraavasti:
1. lähipäivä
1. verkkokontaktipäivä
2. verkkokontaktipäivä
2. lähipäivä
Further information for students
Osaamisen arviointi on kriteeriperusteista ja arvioinnin tekee vastuuopettaja, kun kaikki oppimistehtävät on tehty. Arviointipäätös tehdään asteikolla: hyväksytty/hylätty. Arviointiaineiston muodostavat opintojakson oppimistehtävät.
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Evaluation criteria, pass/failed
Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen organisaatiolle strategisena ratkaisuna. Tunnet asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja tunnistat siihen liittyviä haasteita. Osaat mitata asiakaskokemusta eri menetelmiä käyttäen ja hyödyntää mittaustuloksia asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Prerequisites
AMK-tutkinto