Teollisuusyritysten markkinointiin vaikuttaminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: TK00BU17-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
13.04.2022 - 23.05.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
30.05.2022 - 03.06.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologiayksikkö
- Toimipiste
- Pääkampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 25
- Koulutus
- Konetekniikka (AMK)
- Opettajat
- Anneli Kakko
- Ryhmät
-
TKN20SBKonetekniikka (AMK)
-
TKN21VKKonetekniikka (AMK), vaihto-opiskelu/Exchange studies
-
TKN20SAKonetekniikka (AMK)
-
TKN20SMKonetekniikka
-
TKN22VKKonetekniikka (AMK), vaihto-opiskelu/Exchange studies
- Opintojakso
- TK00BU17
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on tutustuttaa opiskelijoita vaikuttamisen roolista markkinoinnissa ja siitä, miten vaikuttajamarkkinointistrategioita voidaan käyttää liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseen. Kulttuurillisen vaikuttamisen roolia teollisessa liiketoiminnassa painotetaan, vaikka aiheita tutkitaan myös yritysten ja kuluttajien välisen markkinoinnin yhteydessä.
Sisältö
Opijntojakso kattaa neljä pääaihetta:
1. Kulttuuri - sen vaikutus kuluttajien käyttäytymiseen
2. Ihmisten ajatusten ja tekojen muuttamisen vaikutusmekaniikka
3. Vaikuttajamarkkinointi - vaikuttajien valintaan ja kampanjoiden luomiseen liittyvät näkökohdat
4. B2B Influencer Marketing - soveltamalla vaikuttajamarkkinointikäytäntöjä B2B-yleisöjen sitouttamiseen.
Opetusmenetelmät
Luennot ja yritysvierailu