Marketing path (10cr)
Code
General information
- Timing
- 26.08.2024 - 18.05.2026
- Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Face-to-face
- Unit
- School of Business
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Bachelor's Degree Programme in Team Academy
- Teachers
- Anu Manner
- Tero Lehtinen
- Kimmo Aho
- Tapu Holttinen
- Jaana Larsson
- Janne Roiha
- Groups
-
HTA23S1Tiimiakatemia (AMK)
- Course
- HA00BS51
Unfortunately, no reservations were found for the realization Marketing path HA00BS51-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
0-5
Objective
Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.
Execution methods
10 valmennuspäivää (orientaatiopäivä, 3 pv/moduli x 3 modulia ja päätösseminaari) ja käytännön markkinointityö. Jokaisesta modulista laaditaan reflektiopaperi. Lisäksi jokaisessa modulissa on erityinen esitehtävä liittyen modulin teemaan. Koko opintojaksosta laaditaan laaja reflektiopaperi, ”Major Paper”.
Content
Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.
1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat
Materials
Ohjelman edellyttämä etukäteen luettava kirjallisuus ja ohjelman aikana luettava suositeltava kirjallisuus ja muut lähteet määritetään ennen ohjelman alkamista.
Qualifications
Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.