Sähköiset kuluttajapalvelut (5op)
Toteutuksen tunnus: MMPC2400-1K0J3
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2011 - 31.07.2011
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Palvelujen tuottamisen ja johtamisen koulutusohjelma (AMK)
- Opettajat
- Mikael Viitasaari
- Pauliina Silvennoinen
- Ryhmät
-
MPA9S1Palvelujen tuottamisen ja johtamisen ko.
- Opintojakso
- MMPC2400
Toteutukselle Sähköiset kuluttajapalvelut MMPC2400-1K0J3 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
*Opiskelija ymmärtää erilaisten sähköisten palvelujen merkityksen osana yrityksen liiketoimintaa ja kuluttajien toimintaympäristöä
*Opiskelija tunnistaa sähköisten palvelujen mahdollisuudet valitsemansa toimialueen liiketoiminnassa
*Opiskelija pystyy määrittelemään sähköisten palvelujen roolin yrityksen liiketoimintaprosessin eri vaiheissa
*Opiskelijalla on perustietämys laadukkaiden sähköisten palvelujen tuottamisprosessista ja käytettävyydestä
Sisältö
*Sähköiset palvelut
*Erilaiset roolit liiketoiminnan osana
*Teknologiat
*Suunnittelun lähtökohtia
*Sähköisten palvelujen analyyttinen tarkastelu
Oppimateriaalit
Materiaali tarkentuu myöhemmin
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
*Projektityö 70% *Aktiivisuus oppimisprosessin toteutumisessa 30%
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot 25 h Ryhmäopiskelu 40 h Itsenäinen opiskelu 70 h
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osoittaa osaamistavoitteiden mukaisen osaamisen monipuolisissa oppimistehtävissä.
Esitietovaatimukset
MMPC2310 Consumer Behaviour
Lisätiedot
-