Siirry suoraan sisältöön

Sähköiset kuluttajapalvelut (5op)

Toteutuksen tunnus: MMPC2400-1K0J3

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.01.2011 - 31.07.2011
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Palvelujen tuottamisen ja johtamisen koulutusohjelma (AMK)
Opettajat
Mikael Viitasaari
Pauliina Silvennoinen
Ryhmät
MPA9S1
Palvelujen tuottamisen ja johtamisen ko.
Opintojakso
MMPC2400

Toteutukselle Sähköiset kuluttajapalvelut MMPC2400-1K0J3 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

*Opiskelija ymmärtää erilaisten sähköisten palvelujen merkityksen osana yrityksen liiketoimintaa ja kuluttajien toimintaympäristöä
*Opiskelija tunnistaa sähköisten palvelujen mahdollisuudet valitsemansa toimialueen liiketoiminnassa
*Opiskelija pystyy määrittelemään sähköisten palvelujen roolin yrityksen liiketoimintaprosessin eri vaiheissa
*Opiskelijalla on perustietämys laadukkaiden sähköisten palvelujen tuottamisprosessista ja käytettävyydestä

Sisältö

*Sähköiset palvelut
*Erilaiset roolit liiketoiminnan osana
*Teknologiat
*Suunnittelun lähtökohtia
*Sähköisten palvelujen analyyttinen tarkastelu

Oppimateriaalit

Materiaali tarkentuu myöhemmin

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

*Projektityö 70% *Aktiivisuus oppimisprosessin toteutumisessa 30%

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot 25 h Ryhmäopiskelu 40 h Itsenäinen opiskelu 70 h

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osoittaa osaamistavoitteiden mukaisen osaamisen monipuolisissa oppimistehtävissä.

Esitietovaatimukset

MMPC2310 Consumer Behaviour

Lisätiedot

-

Siirry alkuun