Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (3op)

Toteutuksen tunnus: C-10065-LX00GR32-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
24.12.2025 - 31.10.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Korkeakoulu
Metropolia Ammattikorkeakoulu, Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 300
Opintojakso
C-10065-LX00GR32

Toteutukselle Markkinoinnin perusteet C-10065-LX00GR32-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tarjotaan Moodlessa.

Arviointiasteikko

0-5

Sisällön jaksotus

Saatavilla Moodlessa.

Tavoitteet

By the end of the course, the student will: • Gain an understanding of fundamental marketing and digital marketing theories and techniques. • Understand and develop value propositions that are applied to achieve fit between consumers' needs and companies' offerings. • Understand consumer behaviour and decision-making in order to map out the consumer journey and evaluate the impact of marketing on consumer decisions and journeys. • Be able to understand and apply campaign marketing techniques that connect with consumers. • Work with an example brand to complete course tasks and apply marketing and visual marketing techniques. • Develop the basic visual skills to generate appealing promotional social media marketing videos (TikToks) that engage consumers.

Suoritustavat

100 % verkossa suoritettava kurssi Kaikki tiedot Moodle-oppimisympäristössä

Suoritustavat

Kaikki tiedot Moodlessa

Sisältö

Aims: This course provides students with essential knowledge of marketing and digital marketing, enabling them to comprehend the impact of marketing on consumer purchasing decisions. This course focuses on providing students with the ability to understand the role of marketing in business and the practical skills to apply that knowledge. The traditional marketing theories are explained with the aid of real-life examples. Students learn how digital marketing theories are applied by businesses into marketing campaigns that engage and influence consumers.

Aika ja paikka

Englannin kielen osaaminen vaaditaan. Kaikki luennot pidetään englanniksi. Kurssi on täysin verkossa toteutettava kurssi, johon sisältyy luennoitsijan videoluentoja ja käytännön opastusvideoita. Videoneuvotteluita ei ole suunniteltu, ellei niistä erikseen sovita. Kurssin verkko-oppimisympäristö on Moodle – opiskelijoille lähetetään sähköpostitse ohjeet oppimisympäristöön kirjautumiseen viikkoa ennen kurssin alkua. Kurssityöt suoritetaan itsenäisesti. Tehtävät, kokeet ja harjoitukset 20 tuntia* Omaehtoinen opiskelu 58 tuntia* *Voi muuttua Lisätietoja kurssin verkkosivuilta: https://marketing.edu.metropolia.fi/

Oppimateriaalit

Opiskelijoilla tulisi olla käytettävissään älypuhelin tai kannettava tietokone.

Opetusmenetelmät

Englannin kielen osaaminen vaaditaan. Kaikki luennot pidetään englanniksi. Kurssi on täysin verkossa toteutettava kurssi, johon sisältyy luennoitsijan videoluentoja ja käytännön opastusvideoita. Videoneuvotteluita ei ole suunniteltu, ellei niistä erikseen sovita. Kurssin verkko-oppimisympäristö on Moodle – opiskelijoille lähetetään sähköpostitse ohjeet oppimisympäristöön kirjautumiseen viikkoa ennen kurssin alkua. Opiskelijoiden tulee kirjautua Moodleen Metropolian tunnuksillaan. Kurssityöt suoritetaan itsenäisesti. Tehtävät, kokeet ja harjoitukset 20 tuntia* Omaehtoinen opiskelu 58 tuntia* *Voi muuttua Lisätietoja kurssin verkkosivuilta: https://marketing.edu.metropolia.fi/

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Saatavilla Moodlessa.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei koetta

Kansainvälisyys

Ei sovellettavissa

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei sovellettavissa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijoiden tulee suorittaa 78 tunnin työmäärä = 3 opintopistettä Tehtävät, kokeet ja harjoitukset 20 tuntia* Omaehtoinen oppiminen 58 tuntia* *Muutokset mahdollisia

Esitietovaatimukset

Students for this course are not required to have prior marketing knowledge.

Siirry alkuun