Markkinoinnin perusteet (3op)
Toteutuksen tunnus: C-10065-LX00GR32-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 24.12.2025 - 31.10.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 31.12.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Korkeakoulu
- Metropolia Ammattikorkeakoulu, Leiritie 1
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 300
- Opintojakso
- C-10065-LX00GR32
Toteutukselle Markkinoinnin perusteet C-10065-LX00GR32-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tarjotaan Moodlessa.
Arviointiasteikko
0-5
Sisällön jaksotus
Saatavilla Moodlessa.
Tavoitteet
By the end of the course, the student will: • Gain an understanding of fundamental marketing and digital marketing theories and techniques. • Understand and develop value propositions that are applied to achieve fit between consumers' needs and companies' offerings. • Understand consumer behaviour and decision-making in order to map out the consumer journey and evaluate the impact of marketing on consumer decisions and journeys. • Be able to understand and apply campaign marketing techniques that connect with consumers. • Work with an example brand to complete course tasks and apply marketing and visual marketing techniques. • Develop the basic visual skills to generate appealing promotional social media marketing videos (TikToks) that engage consumers.
Suoritustavat
100 % verkossa suoritettava kurssi Kaikki tiedot Moodle-oppimisympäristössä
Suoritustavat
Kaikki tiedot Moodlessa
Sisältö
Aims: This course provides students with essential knowledge of marketing and digital marketing, enabling them to comprehend the impact of marketing on consumer purchasing decisions. This course focuses on providing students with the ability to understand the role of marketing in business and the practical skills to apply that knowledge. The traditional marketing theories are explained with the aid of real-life examples. Students learn how digital marketing theories are applied by businesses into marketing campaigns that engage and influence consumers.
Aika ja paikka
Englannin kielen osaaminen vaaditaan. Kaikki luennot pidetään englanniksi. Kurssi on täysin verkossa toteutettava kurssi, johon sisältyy luennoitsijan videoluentoja ja käytännön opastusvideoita. Videoneuvotteluita ei ole suunniteltu, ellei niistä erikseen sovita. Kurssin verkko-oppimisympäristö on Moodle – opiskelijoille lähetetään sähköpostitse ohjeet oppimisympäristöön kirjautumiseen viikkoa ennen kurssin alkua. Kurssityöt suoritetaan itsenäisesti. Tehtävät, kokeet ja harjoitukset 20 tuntia* Omaehtoinen opiskelu 58 tuntia* *Voi muuttua Lisätietoja kurssin verkkosivuilta: https://marketing.edu.metropolia.fi/
Oppimateriaalit
Opiskelijoilla tulisi olla käytettävissään älypuhelin tai kannettava tietokone.
Opetusmenetelmät
Englannin kielen osaaminen vaaditaan. Kaikki luennot pidetään englanniksi. Kurssi on täysin verkossa toteutettava kurssi, johon sisältyy luennoitsijan videoluentoja ja käytännön opastusvideoita. Videoneuvotteluita ei ole suunniteltu, ellei niistä erikseen sovita. Kurssin verkko-oppimisympäristö on Moodle – opiskelijoille lähetetään sähköpostitse ohjeet oppimisympäristöön kirjautumiseen viikkoa ennen kurssin alkua. Opiskelijoiden tulee kirjautua Moodleen Metropolian tunnuksillaan. Kurssityöt suoritetaan itsenäisesti. Tehtävät, kokeet ja harjoitukset 20 tuntia* Omaehtoinen opiskelu 58 tuntia* *Voi muuttua Lisätietoja kurssin verkkosivuilta: https://marketing.edu.metropolia.fi/
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Saatavilla Moodlessa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei koetta
Kansainvälisyys
Ei sovellettavissa
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei sovellettavissa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijoiden tulee suorittaa 78 tunnin työmäärä = 3 opintopistettä Tehtävät, kokeet ja harjoitukset 20 tuntia* Omaehtoinen oppiminen 58 tuntia* *Muutokset mahdollisia
Esitietovaatimukset
Students for this course are not required to have prior marketing knowledge.