Siirry suoraan sisältöön

Brändiosaajaksi (10 op)

Toteutuksen tunnus: HTLM0001-9S0B1

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalous (AMK)
Opettajat
Nina Välimäki
Ryhmät
HTL18S1
Liiketalous
Opintojakso
HTLM0001
Toteutukselle HTLM0001-9S0B1 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.

Sisältö

Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.

Oppimateriaalit

Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.

Esitietovaatimukset

Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.

Lisätiedot

Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat. Lukuvuonna 2016-2017 muoti- ja brändikärjen opiskelijat tekevät yhdessä opintoihin liittyviä projektitöitä, jotka liittyvät muotialan yritysten toiminnan tutkimiseen ja kehittämiseen.

Siirry alkuun