Skip to main content

Brändiosaajaksi (10cr)

Code

General information


Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Face-to-face
Unit
School of Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor's Degree Programme in Business Management
Teachers
Nina Välimäki
Groups
HTL18S1
Liiketalous
Course
HTLM0001

Unfortunately, no reservations were found for the realization Brändiosaajaksi HTLM0001-9S0B1. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

Pass/Fail

Objective

Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.

Content

Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.

Materials

Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.

Completion alternatives

Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.

Student workload

Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.

Qualifications

Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.

Further information

Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat. Lukuvuonna 2016-2017 muoti- ja brändikärjen opiskelijat tekevät yhdessä opintoihin liittyviä projektitöitä, jotka liittyvät muotialan yritysten toiminnan tutkimiseen ja kehittämiseen.

Go back to top of page