Customer-oriented service processes (5cr)
Code
General information
- Timing
- 11.01.2021 - 20.05.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Unit
- School of Business
- Teaching languages
- Finnish
- Teachers
- Kirsi Kemell
- Groups
-
ZJA21KHPKYAvoin AMK, like, Palvelujen kehittäminen teknologian, palvelumuotoilun ja yhteiskehittämisen avulla
- Course
- HZV00003
Unfortunately, no reservations were found for the realization Customer-oriented service processes HZV00003-3003. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
0-5
Objective
Opiskelija sisäistää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja osaa huomioida asiakaskokemuksen ja asiakaslähtöisyyden prosessisuunnittelussa. Opiskelija oppii hahmottamaan kehitys- ja muutosprosessin erilaiset vaiheet ohjelmistoautomaation käyttöönotossa. Opiskelija osaa tarkasella muutosprosessia sekä toimintaympäristön että sisäisen viestinnän ja innostumisen johtamisen näkökulmasta.
Content
Toimintaympäristö ja strategiset asiakkuudet
Asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys
Muutoksen johtaminen
Osaamisen johtaminen ja kyvykkyyksien johtaminen
Sisäinenviestintä ja henkilöstökokemus
Jatkuva oppiminen ja muuttuvan työn mahdollisuudet
Qualifications
-