VerkkokauppaLaajuus (5 op)
Tunnus: HL00CA95
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Teemu Laitinen
Osaamistavoitteet
Opintojakson tarkoitus
Opintojakson käytyäsi tiedät verkkokaupan keskeiset käsitteet, menetelmät ja liiketoimintamallit. Kykenet valitsemaan, kehittämään ja hallinnoimaan verkkokauppajärjestelmiä. Osaat toteuttaa verkkokaupan markkinointia eri kanavissa. Osaat suunnitella verkkokaupan logistisia ratkaisuja. Ymmärrät verkkokauppaan liittyvän lainsäädännön.
Opintojakson osaamiset
Liiketoimintaosaaminen
Opiskelijalla on keskeiset tiedot suuntautumisvaihtoehtoon liittyvistä teorioista. Opiskelijalla on vähintään edistyneen aloittelijan taidot suuntautumisvaihtoehdon käytännön työtehtävistä.
Opintojakson tavoite
Opintojakson käytyäsi tiedät verkkokaupan keskeiset käsitteet, menetelmät ja liiketoimintamallit. Kykenet valitsemaan, kehittämään ja hallinnoimaan verkkokauppajärjestelmiä. Osaat toteuttaa verkkokaupan markkinointia eri kanavissa. Osaat suunnitella verkkokaupan logistisia ratkaisuja. Ymmärrät verkkokauppaan liittyvän lainsäädännön.
Sisältö
Verkkokaupan tekniset ratkaisut
Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus
Verkkokaupan juridiikka
Verkkokaupan logistiikka
Verkkokaupan digitaalinen markkinointi
Verkkokaupan logistiikka
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Välttävä 1
Tiedät verkkokaupan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Kykenet ylläpitämään valmista verkkokauppaa.
Tyydyttävä 2
Ymmärrät verkkokaupan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Osaat rakentaa yksinkertaisen verkkokaupan.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä 3
Ymmärrät verkkokaupan keskeiset käsitteet ja menetelmät ja niiden yhteydet toisiinsa. Osaat rakentaa verkkokaupan hyödyntäen yksinkertaisia analyysejä verkkokapan kävijöistä.
Kiitettävä 4
Ymmärrät verkkokaupan keskeiset käsitteet ja menetelmät ja niiden yhteydet toisiinsa. Osaat kehittää verkkokauppaa hyödyntäen monipuolisia analyysejä verkkokapan kävijöistä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen 5
Ymmärrät verkkokaupan keskeiset käsitteet ja menetelmät ja niiden yhteydet toisiinsa. Osaat kehittää verkkokauppaa hyödyntäen monipuolisia analyysejä verkkokapan kävijöistä. Osaat arvioida tekemiäsi valintoja liiketalouden kannalta.