Sosionomi: Monimuotototeutus_vaka
Opetussuunitelman tunnus: SOS2025SS
- Tutkintonimike
- Sosionomi (AMK)
- Laajuus
- 210 op
- Kesto
- 3.5 vuotta (210 op)
- Aloituslukukausi
- Syksy 2025
- Opetuskieli
- suomi
Opetussuunnitelmaan kuuluu seuraavat opintopolut:
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
| Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 | 2028-2029 | Syksy 2025 | Kevät 2026 | Syksy 2026 | Kevät 2027 | Syksy 2027 | Kevät 2028 | Syksy 2028 | 1. / 2025 | 2. / 2026 | 3. / 2026 | 1. / 2026 | 2. / 2027 | 3. / 2027 | 1. / 2027 | 2. / 2028 | 3. / 2028 | 1. / 2028 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| SOS2025SS-1001 |
TYÖELÄMÄVALMIUDET
(Valitaan kaikki ) |
8 - 13 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CB57 | Minä korkeakouluopiskelijana | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
| ZZ00CB58 | Tiedonhankinta ja raportointi | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||
| ZZ00CB59 | Urasuunnittelu- ja työelämätaidot | 2 | 1 | 1 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | |||||||||||
| ZZ00CB60 | ICT-valmiudet | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
|
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 5 ) |
0 - 5 | ||||||||||||||||||||||
| ZZTUTOR |
TUTOROINTI
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 5 ) |
0 - 5 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00BM06 | Opiskelijatutorointi | 1 - 5 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00BM07 | Monimuototutorointi | 1 - 5 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CM49 | Mentorointi | 3 - 5 | |||||||||||||||||||||
| ZW00BM05 | Degree Student Tutoring | 3 - 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1002 |
KIELET JA VIESTINTÄ
(Valitaan kaikki ) |
11 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CD00 | Työelämän englanti | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
| ZZ00CD01 | Työelämän ruotsi | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
| ZZ00CD02 | Työelämän viestintä | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1003 |
JAMK FUTURE FACTORY
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CD13 | Kestävän kehityksen perusteet | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||
| ZZ00CK91 | InnoFlash | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
| ZZ00CK90 | Yrittäjyys | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| ZZ00CD11 | Työelämäprojekti | 9 | 9 | 9 | 9 | ||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1004 |
SOSIAALIALA EETTISENÄ JA YHTEISKUNNALLISENA TYÖNÄ
(Valitaan kaikki ) |
31 | |||||||||||||||||||||
| SO00CJ64 | Sosiaalialan perusteet | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ65 | Sosiaaliset ongelmat ja eriarvoisuus | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ68 | Sosiaalipedagogiikka | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ66 | Sosiaaliturva | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
| SZ00CI79 | Palveluohjaus | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SZ00CI89 | Psykososiaalinen kriisityö | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ67 | Monikulttuurinen työ | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||||||||||||||||
| SO00CJ69 | Harjoittelu I: Ammattina sosionomi | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||||||||||||||||
| SOS2025SS-1005 |
ARJEN MONIMUOTOISUUS, KASVATUS JA OHJAUS
(Valitaan kaikki ) |
48 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI71 | Kohtaaminen ja vuorovaikutus ohjaustyössä | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ61 | Ihmisen kehitys ja elämänkulku | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SZ00CK11 | Työ- ja toimintakyvyn perusteet | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SZ00CI77 | Toiminnallisuus ryhmän ohjaamisessa | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SZ00CI70 | Mielenterveys ja neurokirjo | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ62 | Harjoittelu II: Ammatillinen asiakastyö | 15 | 15 | 15 | 7.5 | 7.5 | |||||||||||||||||
| SO00CJ86 | Harjoittelu III: Asiakastyön menetelmät | 12 | 12 | 12 | 12 | ||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1006 |
LASTENSUOJELU JA PERHETYÖ
(Valitaan kaikki ) |
13 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI90 | Lapsilähtöinen lastensuojelu | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ70 | Lastensuojelun menetelmät | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ73 | Perhetyö | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1007 |
MONIALAINEN TYÖ SOSIAALIALALLA
(Valitaan kaikki ) |
24 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI69 | Sosiaali- ja terveysalan palvelujärjestelmä ja lainsäädäntö | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SZ00CK72 | Lääkehoito ja ensiapu | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SZ00CI99 | Näyttöön perustuvat käytänteet | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SZ00CI86 | Multidisciplinary Networking | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ88 | Lähijohtaminen ja tiimityö | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SO00CJ89 | Harjoittelu IV: Lähijohtaminen | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1008 |
KEHITTÄMISTOIMINTA JA OPINNÄYTETYÖ
(Valitaan kaikki ) |
20 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CK89 | Kehittämis- ja tutkimustoiminta | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| ZZ00BL91 | Opinnäytetyön suunnittelu, AMK | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| ZZ00BL97 | Opinnäytetyön kirjoittaminen, AMK | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
| ZZ00BL92 | Opinnäytetyön toteutus, AMK | 6 | 6 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||
| ZZ00BL93 | Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
| ZZOA0220 | Kypsyysnäyte, AMK | 0 | |||||||||||||||||||||
|
VAIHTOEHTOISET AMMATTIOPINNOT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 30 ) |
30 | ||||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1009 |
VARHAISKASVATUSTYÖ
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 17 ) |
0 - 17 | |||||||||||||||||||||
| SO00CK63 | Varhaiskasvatus lapsen hyvinvoinnin tukena | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||||||||||||||||
| SO00CK64 | Pedagogiikka varhaiskasvatuksessa | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SO00CK65 | Varhaisiän taidekasvatus | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
| SO00CK66 | Liikunta varhaiskasvatuksessa | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1010 |
KASVATUSYHTEISTYÖ JA OPPIMISEN TUKEMINEN
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 13 ) |
0 - 13 | |||||||||||||||||||||
| SO00CK67 | Vahvistuva vanhemmuus | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SO00CK68 | Kasvatusyhteistyö | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
| SO00CK69 | Kehityksen ja oppimisen tuki | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1011 |
SOSIAALIOHJAUKSEN TYÖORIENTAATIOT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 15 ) |
0 - 15 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CJ19 | Mielenterveys- päihde- ja riippuvuustyö | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CJ20 | Sosiaalinen kuntoutus | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CJ21 | Työhön kuntoutuminen | 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1012 |
SOSIAALIOHJAUKSEN ASIANTUNTIJUUS
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 15 ) |
0 - 15 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1013 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 10 ) |
10 | |||||||||||||||||||||
| SZVAPVAL25-26 |
VAPAASTI VALITTAVAT AMK
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 25 ) |
0 - 25 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CM30 | Hyvinvointivalmennuksen menetelmät | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CM31 | Hyvinvoinnin ja elämäntaitojen tukeminen | 3 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CR07 | Opiskelijan hyvinvointi ja elämäntaidot | 2 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CQ13 | Opiskelijan hyvinvointi ja elämäntaidot | 2 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CM32 | Ravitsemus osana hyvinvointia | 3 | |||||||||||||||||||||
| ZS00CJ12 | Life Balance - Tasapainoa elämään | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CM33 | Leikki ja liikunta tukea tarvitsevan lapsen hyvinvoinnin ja oppimisen tukena | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CK70 | Mediakasvatus lapsen ja nuoren hyvinvoinnin tukena | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CK71 | Nuorisokulttuuri ja nuorisotyö | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CQ05 | Voimavaroja työhön ja vapaa-aikaan | 2 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CL01 | Green Care PRO perusteet | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CL02 | Green Care PRO asiakkuudet ja toimintaympäristöt | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00BM09 | Työllistymisen ja työkyvyn uudistuvat palvelut | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00BM10 | Laaja-alainen työote työllistymiseen ja työkykyyn | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CJ06 | Vaihtoehtoiset kommunikaatiomenetelmät | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CT49 | Toiminnallinen anatomia | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CT48 | Monitieteinen lähestymistapa uneen ja palautumiseen | 2 | |||||||||||||||||||||
| ZZPP0620 | Kehittämis- ja tutkimustoiminta | 5 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CK89 | Kehittämis- ja tutkimustoiminta | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CO25 | Digitaalinen turvallisuus ja kyberuhat terveysalalla | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CM35 | Ikääntyneiden seksuaalisuus | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CL36 | Imetysohjaus | 1.5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CM36 | Lasten ja nuorten mielen hyvinvointi ja sen edistäminen | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CL91 | Ihmiskauppa ilmiönä ja sen tunnistaminen | 1 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CL39 | Seksuaaliterveyden edistäminen | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00BV26 | Seksuaali- ja lisääntymisterveyttä edistämään | 1 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CL51 | Läheisväkivallan ennaltaehkäisy | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CR39 | Lapset puheeksi -menetelmä perheiden asiakkuuksissa | 3 - 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CR45 | Rokotusosaamisen syventävät opinnot | 1 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CR58 | Lasten ja nuorten tunne- ja turvataidot | 3 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CU86 | Työkykyjohtaminen | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CX85 | Suun terveys | 1 | |||||||||||||||||||||
| SZ00BZ81 | Lasten ja nuorten seksuaali- ja tasa-arvokasvatus | 3 | |||||||||||||||||||||
| SW00CR33 | Multicultural Work in Social and Healthcare Services | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CT77 | Contemporary Challenges in Healthcare | 3 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CZ64 | Perinteisen kiinalaisen lääketieteen intensiiviviikko | 3 | |||||||||||||||||||||
| SZXX2026 | Ammatillisen kuntoutuksen palvelut | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZXX2027 | Työhönpaluun ja työssä jatkamisen suunnittelu | 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1014 |
VAPAASTI VALITTAVAT KUNTOUTUSINSTITUUTTI
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 25 ) |
0 - 25 | |||||||||||||||||||||
| SK00CI84 | Kuntoutuspsykologia | 5 | |||||||||||||||||||||
| SK00CI76 | Ohjaustyön menetelmät | 5 | |||||||||||||||||||||
| FT00CJ92 | Liikuntaneuvonta osana elintapaohjausta | 5 | |||||||||||||||||||||
| FT00CK03 | Wellness technology | 5 | |||||||||||||||||||||
| FT00CK04 | Soveltava liikunta ikääntyneiden toimintakyvyn tukemisessa | 2 | |||||||||||||||||||||
| ST00CK32 | Digitaalinen kuntoutus ja ohjaustyö | 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1015 |
IKÄÄNTYNEIDEN JA VAMMAISTEN KUNTOUTUKSEN LÄHTÖKOHDAT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 15 ) |
0 - 15 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI96 | Ikääntyneiden monialainen kuntoutus | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI97 | Kuntoutus vammaistyössä | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CJ06 | Vaihtoehtoiset kommunikaatiomenetelmät | 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1016 |
TYÖKYKYKOORDINAATTORI
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 10 ) |
0 - 10 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI91 | Työllistymisen ja työkyvyn uudistuvat palvelut | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI92 | Laaja-alainen työote työllistymiseen ja työkykyyn | 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1017 |
TYÖKYKYKUNTOUTUS
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 15 ) |
0 - 15 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI93 | Työkyky ja tulevaisuuden työelämä | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI94 | Ammatillisen kuntoutuksen palvelut | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CI95 | Työhönpaluun ja työssä jatkamisen suunnittelu | 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1018 |
GREEN CARE
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 10 ) |
0 - 10 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CL01 | Green Care PRO perusteet | 5 | |||||||||||||||||||||
| SZ00CL02 | Green Care PRO asiakkuudet ja toimintaympäristöt | 5 | |||||||||||||||||||||
| ZZHYVIN |
Opiskelija- ja työhyvinvointi (AMK-opiskelijalle)
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 57 ) |
0 - 57 | |||||||||||||||||||||
| SZZZ1910 | Opiskelijan hyvinvointi ja elämäntaidot | 2 | |||||||||||||||||||||
| ZS00CJ12 | Life Balance - Tasapainoa elämään | 5 | |||||||||||||||||||||
| BI00BB51 | Sujuvuutta opiskeluun, opiskelukirjoittaminen | 2 | |||||||||||||||||||||
| BI00BB52 | Sujuvuutta opiskeluun, opiskelutekniikat | 2 | |||||||||||||||||||||
| BI00BB50 | Sujuvuutta opiskeluun, kielenhuollon kertaus | 1 | |||||||||||||||||||||
| ZZAJ0100 | Opiskelija aktiivina JAMKissa | 5 - 15 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00BP80 | Buustia urallesi! Urasuunnittelu- ja työelämävalmiudet | 2 | |||||||||||||||||||||
| YHTYRI |
Yhteiset yrittäjyysopinnot (AMK- ja YAMK-opiskelijalle)
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 23 ) |
0 - 23 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00BC02 | Ideasta yritykseksi | 5 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00BC03 | Yrittäjävalmennus | 8 | |||||||||||||||||||||
| ZYVZ0200 | Unelmat+Inspiraatio! | 3 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CQ16 | Yrittäjyystarinoita | 2 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CQ17 | Valmiina yrittämään | 3 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CQ18 | Vuosi yrittäjänä | 1 - 5 | |||||||||||||||||||||
| ZZ00CQ62 | Yritystoimintaa kehittävät opinnot | 1 - 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1019 |
URHEILIJAN OPINNOT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 15 ) |
0 - 15 | |||||||||||||||||||||
| HL00CB27 | Urheilijan hyvinvointi | 5 | |||||||||||||||||||||
| HL00CB28 | Urheilijan yhteistyösuhteet | 5 | |||||||||||||||||||||
| HL00CB29 | Urheilijan urasuunnittelu | 5 | |||||||||||||||||||||
| HL00CA16 | Athlete stakeholder relations | 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1020 |
MUSIIKKIKASVATUS JA KULTTUURIHYVINVOINTI
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 10 ) |
0 - 10 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC91 | Ihmisen kehitys elämän eri vaiheissa | 2 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC92 | Musiikkipedagogiikka elämän alkuvaiheessa | 4 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC93 | Musiikkipedagogiikka varhaislapsuudessa | 9 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC97 | Yhteisöllisen kohtaamisen taidot | 2 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC94 | Toiminnallinen ryhmäpedagogiikka aikuis- ja myöhäisiässä | 5 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC95 | Erityinen oppija ryhmässä | 5 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC96 | Musiikkiterapian soveltavan käytön monet mahdollisuudet | 4 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1021 |
KULTTUURIHYVINVOINTI OSANA HYVÄÄ ELÄMÄÄ
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 10 ) |
0 - 10 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC98 | Kehollisuus hyvinvoinnin osana | 4 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC99 | Taidelähtöiset lähestymistavat osallisuuden mahdollistajana | 6 | |||||||||||||||||||||
| KP00CC80 | Kulttuurihyvinvointiproduktio | 5 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1022 |
RISTIINOPISKELUN OPINNOT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 0 ) |
0 | |||||||||||||||||||||
| SOS2025SS-1023 |
EUDRES- OPINNOT
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 25 ) |
0 - 25 | |||||||||||||||||||||
| Yhteensä | 210 | 59 | 68 | 63 | 10 | 25 | 34 | 30.5 | 37.5 | 28.5 | 34.5 | 10 | 25 | 29 | 5 | 30.5 | 27.5 | 10 | 28.5 | 34.5 | 0 | 10 |
Opintojen tyyppi (AMK)
AMK: Yhteiset osaamiset 2023-2030
AMK: Sosionomi 2024-2029
|
Kriittinen ja osallisuutta edistävä yhteiskuntaosaaminen
Valmistuva opiskelija |
| Sosiaaliset ongelmat ja eriarvoisuus |
| Sosiaalipedagogiikka |
| Monikulttuurinen työ |
| Harjoittelu III: Asiakastyön menetelmät |
| Perhetyö |
| Mielenterveys- päihde- ja riippuvuustyö |
| Sosiaalinen kuntoutus |
|
Sosiaalialan asiakastyön osaaminen
Valmistuva opiskelija |
| Sosiaalialan perusteet |
| Sosiaalipedagogiikka |
| Sosiaaliturva |
| Psykososiaalinen kriisityö |
| Monikulttuurinen työ |
| Kohtaaminen ja vuorovaikutus ohjaustyössä |
| Ihmisen kehitys ja elämänkulku |
| Työ- ja toimintakyvyn perusteet |
| Toiminnallisuus ryhmän ohjaamisessa |
| Mielenterveys ja neurokirjo |
| Harjoittelu II: Ammatillinen asiakastyö |
| Harjoittelu III: Asiakastyön menetelmät |
| Lapsilähtöinen lastensuojelu |
| Lastensuojelun menetelmät |
| Perhetyö |
| Lääkehoito ja ensiapu |
| Multidisciplinary Networking |
| Varhaiskasvatus lapsen hyvinvoinnin tukena |
| Pedagogiikka varhaiskasvatuksessa |
| Varhaisiän taidekasvatus |
| Liikunta varhaiskasvatuksessa |
| Vahvistuva vanhemmuus |
| Kasvatusyhteistyö |
| Kehityksen ja oppimisen tuki |
| Mielenterveys- päihde- ja riippuvuustyö |
| Sosiaalinen kuntoutus |
| Työhön kuntoutuminen |
|
Sosiaalialan eettinen osaaminen
Valmistuva opiskelija |
| Sosiaalialan perusteet |
| Sosiaaliset ongelmat ja eriarvoisuus |
| Palveluohjaus |
| Harjoittelu I: Ammattina sosionomi |
| Lapsilähtöinen lastensuojelu |
| Harjoittelu IV: Lähijohtaminen |
| Varhaiskasvatus lapsen hyvinvoinnin tukena |
| Pedagogiikka varhaiskasvatuksessa |
| Vahvistuva vanhemmuus |
| Kehityksen ja oppimisen tuki |
| Sosiaalinen kuntoutus |
|
Sosiaalialan palvelujärjestelmäosaaminen
Valmistuva opiskelija |
| Sosiaalialan perusteet |
| Sosiaaliturva |
| Palveluohjaus |
| Harjoittelu I: Ammattina sosionomi |
| Harjoittelu II: Ammatillinen asiakastyö |
| Lapsilähtöinen lastensuojelu |
| Sosiaali- ja terveysalan palvelujärjestelmä ja lainsäädäntö |
| Harjoittelu IV: Lähijohtaminen |
| Varhaiskasvatus lapsen hyvinvoinnin tukena |
| Kasvatusyhteistyö |
| Mielenterveys- päihde- ja riippuvuustyö |
| Työhön kuntoutuminen |
|
Tutkimuksellinen kehittämis- ja innovaatio-osaaminen
Valmistuva opiskelija |
| Harjoittelu III: Asiakastyön menetelmät |
| Lastensuojelun menetelmät |
|
Työyhteisö-, johtamis- ja yrittäjyysosaaminen
Valmistuva opiskelija |
| Multidisciplinary Networking |
| Lähijohtaminen ja tiimityö |
| Harjoittelu IV: Lähijohtaminen |
| Luokittelemattomat |
| Minä korkeakouluopiskelijana |
| Tiedonhankinta ja raportointi |
| Urasuunnittelu- ja työelämätaidot |
| ICT-valmiudet |
| Työelämän englanti |
| Työelämän ruotsi |
| Työelämän viestintä |
| Kestävän kehityksen perusteet |
| InnoFlash |
| Yrittäjyys |
| Työelämäprojekti |
| Näyttöön perustuvat käytänteet |
| Kehittämis- ja tutkimustoiminta |
| Opinnäytetyön suunnittelu, AMK |
| Opinnäytetyön kirjoittaminen, AMK |
| Opinnäytetyön toteutus, AMK |
| Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK |
| Kypsyysnäyte, AMK |
| Kuntoutuspsykologia |
| Ohjaustyön menetelmät |
| Liikuntaneuvonta osana elintapaohjausta |
| Wellness technology |
| Soveltava liikunta ikääntyneiden toimintakyvyn tukemisessa |
| Digitaalinen kuntoutus ja ohjaustyö |
| Ikääntyneiden monialainen kuntoutus |
| Kuntoutus vammaistyössä |
| Vaihtoehtoiset kommunikaatiomenetelmät |
| Työllistymisen ja työkyvyn uudistuvat palvelut |
| Laaja-alainen työote työllistymiseen ja työkykyyn |
| Työkyky ja tulevaisuuden työelämä |
| Ammatillisen kuntoutuksen palvelut |
| Työhönpaluun ja työssä jatkamisen suunnittelu |
| Green Care PRO perusteet |
| Green Care PRO asiakkuudet ja toimintaympäristöt |
| Urheilijan hyvinvointi |
| Urheilijan yhteistyösuhteet |
| Urheilijan urasuunnittelu |
| Athlete stakeholder relations |
| Ihmisen kehitys elämän eri vaiheissa |
| Musiikkipedagogiikka elämän alkuvaiheessa |
| Musiikkipedagogiikka varhaislapsuudessa |
| Yhteisöllisen kohtaamisen taidot |
| Toiminnallinen ryhmäpedagogiikka aikuis- ja myöhäisiässä |
| Erityinen oppija ryhmässä |
| Musiikkiterapian soveltavan käytön monet mahdollisuudet |
| Kehollisuus hyvinvoinnin osana |
| Taidelähtöiset lähestymistavat osallisuuden mahdollistajana |
| Kulttuurihyvinvointiproduktio |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.